maandag 20 juni 2005

Bezorging

Gisteren zou de koelkast en de wasmachine worden gebracht. Om 9 uur belde de chauffeur al dat hij niet in de middag maar tussen 11 en 12 uur ongeveer bij ons zou zijn. Dus wij allang blij het was een lekkere zomerse dag en als hij nou wat vroeger kwam, dan konden we misschien 's middags bij het zwembad even lekker plonsen. Eenmaal in het huis waren er toch nog wel wat dingetjes te doen en de tijd ging hartstikke snel. Rian en Nel en Ricardo kwamen ook nog even kijken hoever we al waren opgeschoten en toen kwam ook de vrachtwagen van de Lowes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje tegen op zag want we hadden zo'n dubbeldeurs Amerikaanse koelkast gekocht en zo'n ding weegt natuurlijk hartstikke zwaar. Maar de chauffeur kwam met een meetlatje en gooide huppatee een deur eruit en daarna op een karretje en voor ik het wist stond de koelkast op zijn plaats. Zelfde verhaal met de wasmachine en droger. Dat viel even mee. Natuurlijk zijn zij dat gewend van die grote apparaten, maar ik had zoiets als dat maar goed gaat. Maar mijn Hollandse achterdocht was niet nodig. Ze hadden alles netjes bezorgd. De deur werd er weer ingehangen en zo snel ze kwamen waren ze ook weer vertrokken. Na het schoonmaken van de koelkast en nog wat andere dingetjes wilden we naar het appartement terug gaan om lekker dus bij het zwembad te gaan liggen. Maar in de verte zag ik de bui al hangen. Letterlijk en figuurlijk. Er kwam me toch een donkere wolk aan. En ja hoor, we zaten nog niet in de auto of het begon te plensen...... Daar ging mijn middagje zwemmen en bijkomen aan het zwembad. Helaas...... Je kan ook niet alles tegelijk op 1 dag doen ;-)

Groetjes Petra


http://www.beardie.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

gefeliciteerd met je koelkast. mag ik hem even lenen. het is op dit m oment 35 graden. niet te harden. heb vandaag al drie maal gedoucht en het badje buiten is meteen vol als ik erin zit.

groetjes

ingrid