vrijdag 3 juni 2005

Toeristische route

Vandaag ben ik weer bij het huis wezen kijken. Vanmorgen regende het nog een beetje hier, maar ik had goede hoop dat er weer wat actie bij het huis was geweest. En inderdaad toen ik aan kwam rijden zag ik dat alle palen voor de schutting in de grond zaten en bovendien lag er op de oprit een partij hout en spullen voor de dakbedekking. Er werd dus zekers gewerkt. Waar er deuren in de schuttig komen zijn er extra grote palen geplaatst. Ik bedoel te zeggen extra extra extra grote palen. Ik weet niet wat voor soort deur ze er in gaan hangen maar volgens mij worden ze van drie dubbel dik eiken hout of zo….. hi hi hi. Werkelijk kosten, noch bomen worden gespaard zeg.....


Image hosted by Photobucket.com

We zullen het gaan zien. Later die dag belde Larry nog dat hij ook nog even was wezen kijken en die vertelde dat hij 9 man aan het werk had gezien….. Ze waren met het de vloer van de porch bezig vertelde hij en met de schutting. Dus inderdaad volop actie.
Op de terug weg heb ik de toerist even uit gehangen en wat foto’s van de directe omgeving bij ons huis gemaakt.

Image hosted by Photobucket.com

Deze schuur zie je als je bij ons de sub-division uit rijdt. Het leuke ervan vindt ik dat ze de Amerikaanse vlag er op hebben geschilderd. En dan het koren er voor alweer zo hoog.
Het is inderdaad al juni nu.

Image hosted by Photobucket.com

Deze paardjes staan op een veld achter de schuur met de Amerikaanse vlag. Ook al zo’n leuk plaatje met het meertje op de achter grond. Had ze eigenlijk nog nooit daar zien staan, maar ik zag ze omdat ik foto’s van de schuur aan het maken was.

Image hosted by Photobucket.com

Deze schuur staat een klein stukje verder op. In deze open schuur staat een oude auto onder een dikke laag stof. Ook staat er een oude traktor in. Wel een typisch Amerikaans plaatje. Krijg er een beetje “Kleine huis op de prairie” gevoel bij. Maar zoals ik al eerder vertelde beschik k echt wel over een erg levendige fantasie. ;-)

Daarna ben ik een stuk verder gereden richting huis en kwam langs Sunset Lake. Sunset lake is een watervoorzieningsmeer en heeft een stuwdam. Over het randje van de dam stroomt het water en krijgt je een heel mooi watervalletje. Was er al een paar keer langs gereden, maar vanmiddag ben ik met de hondjes een stuk langs het pad gelopen.

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Even een fotootje van dichter bij. Aan het eind van het pad is het community gebouw van de subdivision Sunset lake. Het is gebouwd als een soort huis en heeft een prachtige porch.
Waar de hondjes natuurlijk even moesten poseren……

Image hosted by Photobucket.com

Nog even ook een foto van het meer, wat echt een prachtig plekje is hoor.

Image hosted by Photobucket.com

Verder had ik vragen “gehoord” over wat er nou in precies in het pakketje van Yvonne en Erna zat. Nou…… dit dus…

Image hosted by Photobucket.com

Leuk he? Een echt “Beardie welcome’s “ Nogmaals hartstikke bedankt hoor dames !!!

Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

7 opmerkingen:

Petra zei

Leuk, die foto's, ik vind het altijd weer leuk te zien in welke omgeving mensen wonen. Jullie wonen nogal landelijk bij ons vergeleken. Wij moeten wel even rijden voor we de eerste boerderij tegenkomen!

Anoniem zei

Wat een prachtige omgeving.
Echt van alles wat, bos, water weiland. Is het ook heuvelachtig?

Watertje zier er ook mooi uit met waterval.
Fijn weekend

Erna

kastelke zei

Petra, die foto's zijn helemaal om bij weg te dromen... Ik hoop van harte dat wij ook in zo'n groene omgeving gaan komen, maar in New Jersey lijkt me dat precies iets minder evident...
Knap, jullie gaan daar heel mooi wonen en prachtige wandelingen kunnen maken met je hondjes.
(de onze is trouwens de week loops geworden, net 8 maanden oud).

@nn zei

Zo lekker groen zou ik ook wel willen wonen, maar dit is South-California, de prijzen zijn hier ongelooflijk hoog. Leuk je blog te ontdekken!

Anoniem zei

kwijl

gr. Nop

Anoniem zei

zucht...Wat een prachtige ojmgeving! Nu Ronald blijft hoop ik toch gauw alles eens in het echie te zien hoor!

Groetjes Mariet

Anoniem zei

Jeetje wat mooi zeg!!! Ziet er echt super uit!!! Die omgeving echt prachtig!!
En zo te zien gaat het heel degelijk hekwerk worden!!
Super hoor!!! En dan je cadeau van Yvon en Erna!! Echt gaaf!!!!!!