donderdag 25 mei 2006

Even snel....

De eitjes zijn vanmorgen uit gekomen!!!
Mevrouw Mus zit ze nu steeds te voeren. Zo'n leuk gezicht.
En.... ik heb op het internet gevonden dat Meneer Mus eigenlijk Meneer Spreeuw is, ha ha ha. Dat verklaart zijn rode borst, ahum.
De eitjes zijn inderdaad van verschillende vogels, waarschijnlijk zijn die gespikkelde van de spreeuw. En die effen van de zwaluw. Ben alleen benieuwd welke nu zijn uitgekomen. Zag Mevrouw Spreeuw met een gespikkeld eierschaaltje in haar bekje zitten vanmorgen. Maar of nou ook die anderen uitgekomen zijn?
Dus zit steeds te kijken nu ;-)
Groetjes Petra

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat leuk, maar dat je nou net op vakatie gaat,das balen.
Maar je kan vast wel ergens internetten en op je eigen blog en webcam kijken.

Annemiek zei

Volgens mij ook een spreeuw, maar welke soort; ik heb ik een vogelboek zitten zoeken maar kan hem niet vinden.
Leuk die eitjes. Zo'n blauwe heb ik hier kapot in het gras gevonden, en zo'n gespikkelde vond ik in een nestje op de grond. Ik ben benieuwd wat het wordt.

Nel zei

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.
Jammer dat je het leukste gaat missen.

Anoniem zei

Leuk hoor dat je dalijk een familie spreeuw hebt en je kan ze dalijk zelf volgen op je webcam:-))
Fijne vakantie!!!
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

haha, een soort van multicultureel gezinnetje, ben benieuwd of alles uitkomt! Geniet van jullie vakantie!

Groetjes Mariet

Petra zei

@ Erna
Vandaag in ieder geval gelukt ;-)

@ Annemiek
Ik ook hoor. Hoop dat ze nog niet uitgevlogen zijn als we terug komen.

@ Nel
Inderdaad jammer he?

@ Yvonne
Ja die webcam komt nu goed van pas. Hoop alleen dat hij het steeds goed blijft doen ;-)

@ Mariet
Dank je!