maandag 1 mei 2006

Waterpret

's Morgens zijn we naar de Crabtreemall in Raleigh geweest. Het was weer even lekker shoppen. Ook hier weer speledingen zat voor Dylan, en dit keer was er zelfs een heuse Bob de bouwer aanwezig.

Photobucket - Video and Image Hosting

Ook de Disneystore was een feestje natuurlijk. 's Middags was het vooral waterpret wat de klok sloeg ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Stace en Connor kwamen steeds even om de hoek kijken wat er nou allemaal gebeurde.En Stace was vooral op zoek naar dingen die hij kon pikken. Die shuttle en voetbal van gisteren vond hij wel wat. Maar van deze glijbaan werd hij alleen maar nat.

Photobucket - Video and Image Hosting



Morgen gaan we naar de Asheboro Zoo, dus alweer een druk daagje.

Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Vanuit Virginia (Quantico) wens ik jullie heel veel plezier toen, maar dat gaat vast lukken. Wij gaan Alexandria bezoeken. Groetjes van de buuv...

Anoniem zei

Lekker weertje hebben jullie ginds, zeg! Hier is het onweer en heel veel regen... Hopelijk morgen beter!

Geniet er dus maar van!

Groetjes,

Anoniem zei

Die Dylan is een echte Filmster aan het worden :-))
Vandaag naar de Zoo. Maak maar veel foto's hoor, wel leuk om te zien wat wij overgeslagen hebben;-)
Weer een fijne dag!!!
Yvonne
Ohja en het weer hier is vandaag ook mooi en het wordt alleen maar mooier en warmer de komende dagen (zeggen ze)

Anoniem zei

Nou die Dylan wil vast bij tante Petra blijven wonen!!!!!!!!!!!!

Lekker die waterpret

Anoniem zei

Hallo! Ik ben op jullie site gekomen via de site van Petra in Virginia (Nederlandseamerikaan.blogspot.com)! En ik ben op haar site gekomen via dat Amerika forum, weet de site even niet uit mijn hoofd. Ik ben Larissa, 19 jaar en woon in Nederland. Zelf ben ik echt helemaal gek van Amerika, en mijn droom is dan ook om er ooit te gaan wonen. Mijn tante woont in Indiana en daar ben ik twee keer geweest en afgelopen zomervakantie heb ik een rondreis gemaakt door de Westerlijke staten! In het Yosemite park daar heb ik een vrouw ontmoet, waar ik ben mee gaan mailen (is een heel lang verhaal, haha) en nu ga ik over 2 maanden naar haar toe met een vriendin voor 3 weken! En ik vind dat wel grappig om even te vermelden, aangezien zij in Winston Salem, North Carolina woont! En jullie wonen in Raleigh als ik dat goed begrepen heb?

Anoniem zei

hoi
Leuke fotos allemaal zeg. Jullie vermaken je best. Dylan is echt helemaal happy. Wat zullen jullie het stil hebben als hij weg is. Leuk manneke. Veel plezier. Groetjes uit Hellevoetsluis Ingrid

Petra zei

@ Mary-Ann
Veel plezier in Alexandria

@ Hilde
Ik had nog geprobeerd wat zon jullie kant op te sturen, maar dat is dus niet gelukt....
We genieten inderdaad ;-)

@ yvonne
De dierentuin was heel erg leuk en mooi vond ik. Morgen verslag ;-)
Geniet ook maar flink van het mooie weer!

@ Erna
Als zijn mama en papa hier ook wonen misschien wel, hi hi hi. Hij is wel dikke vrienden geworden met Stace en Connor. Dat is wel leuk om te zien.

@ Larissa
Winston Salem ligt hier zo'n twee uur rijden vandaan. Denk dat je het heel leuk zult hebben in NC !!
Zeker naar de bergen gaan hoor. Is echt heel mooi!


@ Ingrid
Je raadt nooit wat er in de bus lag vandaag. De cocos!!!! en de kaarten! Hartstikke bedankt ;-)
Ron kan voorlopig weer voort!

Larissa zei

Ik weet wel bijna zeker dat ik het leuk zal gaan hebben in NC!! Ik heb zelf ook een blogspot (haha sinds vandaag) misschien dat je het leuk vind om dat te lezen. Ik ga er ook foto's opzetten van waar ik in North Carolina heenga, en natuurlijk als ik er geweest ben, het hele verhaal + foto's!

www.larissa-life.blogspot.com