vrijdag 10 november 2006

Wat gaat er dan in?


Ik las in de comments toch een soort van nieuwsgierigheid van wat onze bezoekers dan allemaal hier kopen, hi hi hi. Gerard had de aankopen nog even uitgestald en dus kon ik daar mooi een fotootje van maken. Toos en Gerard zijn langs de kust van NC alle vuurtorens langs geweest. Ze zijn echte vuurtoren liefhebbers en hier is daar heel wat van te vinden.Er zijn er volgens mij zeven en dus veel te koop. De bekendste is wel de vuurtoren van Hatteras Island. En ook die is aan de verzameling toegvoegd. En nog veel meer vuurtoren leuks. En daarbij dan nog spijkerbroeken, nieuwe gympen, een sprei en leuke kerst spulletjes. En ik geef ze groot gelijk hoor. Toen wij voorheen op vakantie gingen naar Amerika, kwamen wij ook met overvolle koffers terug ;-) En nu met de gunstige dollar koers voor hen is het nog leuker eigenlijk. Gisteren is alles ingepakt en vanochtend zijn we ze weer naar Raleigh/Durham Airport wezen brengen. Maar eerst nog even de foto onder de vlag.....



Alle koffers zijn goed ingechecked. Het was nog wel even gewicht verdelen op het laatst, want de koffer van Toos bleek 2 kilo te zwaar. Na schoenen van de ene koffer in de andere koffer geswiched te hebben mochten ze zonder extra kosten mee van de Delta. En zojuist zagen we dat ze met een klein kwartiertje vertraging vertrokken zijn naar New York. Daar vandaan vliegen ze door naar Amsterdam. Het zal wel even wennen voor ze zijn, want vandaag was het hier 26 graden en geloof niet dat Amsterdam dat ook heeft bij aankomst ;-)

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

Petra zei

Oh, ik ben ook zo dol op vuurtorens! En die van Cape Hatteras is zo mooi met zijn zwart-wit! Wat een spullen! Dat dat allemaal nog past! Op naar de volgende gasten voor jou, of is het even stil?

Anoniem zei

Ik zou ook wel weten waar ik voor ging shoppen ! Wat zullen je gasten het fijn gehad hebben. Is de rust nu wedergekeerd in huize Glorie ! Fijn weekend !

Anoniem zei

Mensen die in de USA niets kopen zijn ziek.....
Slim om ook een mooie sprei mee te nemen, die zijn hier en mooier en veel goedkoper.
Fijne zondag nog en geniet ook weer van de rust...
Groetjes