dinsdag 28 november 2006

Volop Kerst

Nou zoals belooft hier de kerstkiekjes. Hoop dat dat mag voor snikkielaas, maar zoals ik al zei, Sint komt hier niet echt. Dus hou je nog niet van al die kerstfratsen, klik dan maar even weg. Want het is hier en in de buurt ook nu echt X-mas wat de klok slaat. Veel auto's met kerstbomen op het dak. Een mega drukte op de kerstafdelingen. Uitverkochte verlengsnoeren en lichtnetten. Kortom kerst is gearriveerd! Allereerst een foto van de ugly tree by day en daarnaast by night ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Valt reuze mee he (by night) verder is de brievenbus inmiddels ook voorzien van strik en snow(ed)Inn vlag.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

En hebben de hondjes de lichtjes besnuffeld en goed bevonden.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Ook nog even een foto van onze Smiley. Eigenlijk twee kransen en een guirlande. Maar toen ik ze zag hangen, zag ik er gelijk een smiley in. Kan er niks aan doen en moet er steeds zo om lachen, hi hi hi. Afijn, dat krijg je als je een levendige fantasie hebt denk ik ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

De kerstkrans hangt ook weer op Santa claus lane, dus we zijn er klaar voor ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

En dan nog wat fotootjes van de lichtjes 's avonds....

Het huis,

Photobucket - Video and Image Hosting

De versierde voortent,

Photobucket - Video and Image Hosting

De beauty boom en de kaarsen die we van de meiden van De Wit hebben gehad,

Photobucket - Video and Image Hosting

Nog wat meer lichtjes,

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


En nog een filmpje voor het geheel ;-)



Groetjes Petra

20 opmerkingen:

Anoniem zei

nou het ziet er allemaal toppie leuk en gezellie uit. Ben wel blij dat de kaarsjes toch naast de beauty staan hoor!! haha. Er was toch ook iets met sokken...., ik zag ze lopen maar nog niet hangen hihi. Of wordt dat nou vlak voor kerst gedaan?
Wij wachten toch maar even braaf het vertrek van de sint af, komt ons dit jaar ook wel goed uit hoor.

groetjes,
Soesterberg

Larissa zei

Wauw, wat leuk zeg, al die lichtjes en andere kerstdingen! Jullie hebben gelukkig niet van die ugly opblaasdingen enzo, dat vind ik echt verschrikkelijk, haha.
Ik vind jullie huis trouwens súper mooi ingericht!! (meubels, schauw, kleuren etc!) En nóg sfeervoller geworden met al die leuke kerstdingen binnen!

Anoniem zei

Geweldig al die lichtjes.
Nou de ugly veranderd s'nachts in de Beauty heel mooi.

Erna

Anoniem zei

Heel mooi al die lichtjes, ziet er echt kerstgezellie uit :-))

Anoniem zei

Wat jullie betreft kan de kerst dus beginnen. Heerlijk gezicht vooral die kaarsjes en de boom in huis ziet er zo gezellig uit. Ook al kerstmuziek. Mooi hoor. Oh die smiley vond ik echt leuk.

Annemiek zei

Dat ziet er allemaal heel mooi uit. Je hebt je best uitgeleefd met decoraties.
Och, zielig toch dat boompje dat lelijk genoemd wordt. Ik heb met 'm te doen. 's Nachts leeft ie helemaal op.

kastelke zei

Petra, jij mag mijn huis ook komen decoreren! Je hebt er een gave voor!

Anoniem zei

Het ziet er weer super gezellig bij jullie uit. Wat een lichtjes!!
Ik moest wel lachen om je smiley hihi.

Kaar

Anoniem zei

Petra het ziet er weer geweldig uit groetjes Barendrecht

Anoniem zei

Waw, prachtig! En wat leuk dat je muziek hebt gezet op je filmpje, je komt onmiddellijk in de kerstsfeer...

Groetjes,

Anoniem zei

Hoi
Vanmorgen dacht ik nog die stomme kerst alles weer uit de dozen en geleur met lampjes die het even doen om vervolgens de pijp aan maarten te geven. Maar ik moet zeggen na het muziekje en het filmpje dat de stemming toch begint te komen. Morgen naar Aralia.
Groetjes Ingrid

Nel zei

Wat geweldig jullie versieringen, prachtig !!!
Ben meteen enthousiast m'n lijstje gaan maken voor wat ik nog wil aanschaffen.

Anoniem zei

ooooohhhhhhh, wat gezellie! Helemaal geweldig...ik moet zeggen dat ik nog niet in de kerstsferen zit door ons rare weer maar als ik zo naar je filmpje kijk en muziekje luister komt dat helemaal goed! Zodra sint weg is dan...:-))

groetjes Mariet

Anoniem zei

Heel erg leuk Petra,
Ondanks dat ik hier nog niet begonnen ben met versieren kan ik wel erg genieten van alle versieringen overal. En ik ben ook nog lang niet uitgekocht voor al dat kerstspul, leuk dat bordje van Santa lane....
En je boom is 's avonds prachtig en daar gaat het toch om?
Groetjes

ps dat muziekje onder je filmpje doet het 'm helemaal, heerlijk

Anoniem zei

Na het lezen van Tries haar reactie ben ik weer je filmpje gaan bekijken en ja die muziek erbij doet het helemaal goed. Klassieker. Je hebt het erg leukle gedecoreerd, heel sfeervol. En volgende week is Klaas weg, dus eh..we believe hahaha. Ik heb zo'n zelde bordje (Ross ? )alleen met de tekst "Dashing trough the snow" , maar eh met dit weer in NL geen witte kerst helaas. Prettig weekend samen met Ron en de hondjes...

Petra zei

@ Anneke
Ja maar die sokken die jij zag liepen nog ;-) Veel plezier dit weekend gewenst!

@ Larissa
Nou uhhhh, we hebben er wel 1 hoor. Twee hondjes (natuurlijk, hoe kan het anders) met een kerstbal. Staat een foto van bij het stukje van de dag ervoor.

@ Erna
Ja 's avonds is ie een heel stuk aangenamer voor het oog.

@ Yvonne
Thanks!

@ Blips
Het is toch net zo die smiley? Ben ik gelukkig niet de enigste die dat er in ziet.

@ Annemiek
Het leven is inderdaad soms erg hard, ook voor een nepkerstboom, hi hihi. Maar lelijk of niet, hij mag bij ons blijven wonen hoor ;-)

@ Kastelke
Bedankt voor het compliment ;-)
Vind het ook erg leuk om te doen.

@ Karin
Inderdaad heel wat lichtjes.
Ja die smiley wil wat hoor.

@ Ma uit Barendrecht
Bedankt ;-)

@ Hilde
Lekker muziekje he?

@ Ingrid
Ja het is inderdaad elke keer een hele klus. Veel plezier bij Aralia. Zou graag even met je mee gaan.....

@ Nel
Ha ha ha, veel plezier met inkopen!

@ Mariet
Ja het is hier ook een beetje vreemd hoor. Kerstlichtjes ophangen in mijn korte broek en t-shirt ??? Ook voor het eerst van mijn leven. Maar de icle lights hangen hoor!!! Jij alvast succes gewenst met die van jou.

@ Patricia
Leuk he al die verlichtte huizen nu he? Vind het ook zo leuk om het te zien allemaal.
Het bordje komt dacht ik bij de Carlina Pottery vandaan in Smithfield.

@ Mary-Ann
Lang leve de Sint hoor ;-)
Maarre.... 6 december mag "ut".
Ja die muziek klinkt erg lekker he?
Is van Nat King Cole.
Jullie ook een lekker weekend gewenst.

Groetjes Petra

Anoniem zei

Ooowjee, ik zie het ja, haha oops, nu weet je gelijk wat mijn mening daar over is!:$ Haha nee die hondjes zijn wel schattig, maar ik vind van die lelijke witte sneeuwpoppen wel echt verschrikkelijk, die van jullie kunnen er nog mee door;)
(en nu ga je me niet vertellen dat je ook nog eens witte sneeuwpoppen hebt, haha, dan kan ik het écht niet meer goedmaken, haha)

Groetjes, Larissa!

(Ik zit op school trouwens, vandaar Anonymous)

Petra zei

@ Larissa
Ja die heb ik vandaag net gekocht, hahaha. Zo'n mooie witte. Nee hoor grapje. Ik ben wat betreft de kerstversieringen net een klein kind. Ik vind alles prachtig wat dat betreft. Alleen niet als de hele voortuin vol staat met tien van die verschillende dingen. Of nou ja, misschien vindt ik dat ook wel weer grappig.
Groetjes Petra

Anoniem zei

petra heb net gelezen. stond op de laptop. stukje uit de telegraaf. en dan uit de prive. van blof jij heb toch het album van umoja. die moet je in je laptop doen .en dan kan je 12 nummers downladen. met cd boekje .op www. ugmoja.nl .gratis voor de fans .groetjes .je schoonmoeder.

Petra zei

@ Ma uit Hellevoet
Ik heb hem vanmorgen inderdaad al gedownload ;-)