zondag 14 januari 2007

Nog meer miles......

Vanmorgen waren we lekker vroeg wakker. En Ron besloot om weer zijn rondje te gaan hardlopen. Het ging al weer iets beter dan vorige week. Gisteravond hebben we trouwens ook nog een hele leuke film op tv gezien. Hij heette "The Terminal" en Tom Hanks speelde hier in de hoofdrol. En hij is geregisseerd door Steven Spielberg. Echt een hele leuke film.
Hoeveel miles kan iemand rijden in een weekend? Vanmiddag zijn we namelijk naar Falls lake geweest. Falls lake ligt ten Noorden van Raleigh. En bij elkaar hebben we vandaag 100 miles gereden. Uit en thuis dan wel hoor. Vond Falls lake erg mooi en het was lekker om in Ron's auto te toeren met het kapje open. Want het was alweer zulk lekker weer vandaag.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting


We zijn een stuk om het meer gereden en we hebben heel veel verschillende hoeken van Falls lake gezien. Er zijn bij dit meer ook een aantal campgrounds en de ligging hiervan is echt heel mooi. Ook veel "boat-launching ramps" gezien. Altijd leuk om te zien hoe de bootjes in en uit het water gaan. Er zijn zo ontzettend veel recreatie mogelijkheden langs dit meer.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting


Via heuvelachtige wegen en mooie landerijen zijn we weer op huis aan gegaan.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting


Wat is Noord Carolina toch mooi en ontzettend divers!
En ik had nog even een mededeling. Via het blog van Blips ben ik begonnen met het meedoen aan "Photofriday" en voor die reden ook een fotoblog. Niet dat ik zelf van die ontzettend geweldige foto's maak, maar ik vind fotograveren heel erg leuk en via de web site van Photofriday doe je mee aan een opdrachtthema die ze wekelijks geven. Omdat het toch iets anders is dan mijn gewone blog, dit in een ander blog.

Groetjes Petra

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb geprobeerd een commentaartje op je fotoblog achter te laten, maar laat enkel Bloggers toe met Google account... Dus hierbij, ik vond de foto's prachtig... inderdaad heel rustgevend.

Sta versteld hoe goed weer het ginds bij jullie is en hoe slecht het hier bij ons is... Not fair!

Groetjes,

Anoniem zei

Hoi Petra, mij lukte het ook niet een commentje te plaatsen op je fotoblog, dus doe ik het hier. Ik geniet al heel lang van deze blog. Ik vind dat je de dingen zo leuk kan beschrijven. Zelf foto-blogger zijnde, weet ik dat ik ook heel erg van je foto-blog zal genieten.

Larissa zei

oooh ik ben echt verliefd op dat landschap!!

Zal vanavond even op je fotoblog kijken, moet zo weg want heb tentamen vanmiddag!

Anoniem zei

Een nieuwe uitdaging,
N.C.is heeeel mooi,
dus leef je uit met je fotocamera
SUCCES groetjes Barendrecht

Petra zei

@ Hilde en An
Heb het aangepast op het fotoblog hoor. Stond nog op de basisinstelling ;-)
Zal wat zon jullie kant op blazen Hilde. En leuk dat je dit blog al wat langer leest An.

@ Larissa
Succes voor je tentamen.

@ Ma uit Barendrecht
dank je wel.

Anoniem zei

Wat een prachtig stukje landschap!

Anoniem zei

Wat een heerlijk land is het toch...eerst dat heerlijk weertje op het strand!!! Dan dat mooie lake. Elke keer als ik hier lees ben ik een beetje op vakantie!
En wat een leuke foto's en film weer van de mannen!!!

Anoniem zei

Dat weer, dat land, en die mooie foto's. Lekker log weer ! Groetjes...

Anoniem zei

hoi
leuk dat foto blog. Zwart wit is altijd mooir vind ik. Jullie hebben weer veel gezien. Schitterend weer op het strand. Ik ben vandaag nog wezen nordicwandelen op het strand en daar was het ook heerlijk. Groetjes van ons allemaal Doei Ingrid

Anoniem zei

Nou, je maakt absoluut hele mooie foto's hoor! Dus helemaal niet vreemd dat je een fotoblog bent begonnen!
Ziet er heel mooi uit trouwens!

Veel succes met fotograferen!