zondag 28 januari 2007

Weekend

Vrijdag na het werk zou er een collega van Ron uit Nederland met hem mee naar huis komen. Even hier wat gedronken en daarna zijn we met zijn drietjes uit eten gegaan bij Carrabbas. Eenmaal bij het restaurant zagen we al dat het weer flink druk was. Ik was even naar binnen gegaan om een tafeltje te vragen en kreeg weer de beeper mee. We zouden "opgepiept" worden als het tafeltje beschikbaar zijn. Vlak bij de Carrabbas zit de Target dus hebben we die even aan Johan laten zien. Eenmaal voor de deur van de Target begon de Beeper ineens te praten. "You are out of range, piep piep". En dat herhaalde ze om de twee minuten volgens mij. Geen gehoor iedere keer, alsof ik met een pratende bom in mijn zak liep zeg. Had ik hem nou maar in de auto laten liggen. Eenmaal binnen ging ze ook nog een poosje vasthoudend door. Alsof ik de boodschap nog steeds niet gehoord had. Bij de Carrabas hadden ze gezegd dat het zeker nog een half uur zou gaan duren, dus we hadden nog wel even tijd. Na wat rond gestruind te hebben zijn we naar het restaurant terug gegaan en we parkeerden net de auto, toen de Beeper nu wel afging. Gelukkig deed hij het dus nog wel. En wat een timing zeg. We kwamen binnen lopen en konden gelijk aan tafel. Het is er toch altijd weer heerlijk eten! Na het eten hebben we Johan weer bij het hotel terug gebracht en zijn we weer op huis aan gegaan.
Zaterdag was het weer heerlijk weer en zijn we 's ochtends op pad gegaan met Ron's auto. Ron stuurde dus en natuurlijk kwamen we "toevallig" weer terecht op de autoboulevard.... Tjsa, er waren alweer nieuwe modellen uit die bewonderd moesten worden. Na dit ritje zijn we weer op huis aangegaan en hebben we 's middags lekker even in de tuin gezeten en van het zonnetje genoten. Vind het nog steeds heel speciaal om dit in januari te kunnen doen. Januari vindt ik namelijk altijd de langste maand van het jaar. Weet niet wat het is, maar het zijn dezelfde 31 dagen als in maart, maar januari lijkt altijd een stuk langer te duren. Maar met zo'n zon dag er af en toe tussen door, gaat het dit jaar een heel stuk sneller allemaal.
Vandaag hadden we weer met Johan afgesproken en zijn we naar de outletshops gegaan in Smithfield. 's Morgens regende het nog eventjes, maar daarna kwam het zonnetje en was de temperatuur al weer iets van 15 graden. Om te beginnen zijn we naar Timberland geweest. En ja Anneke, het marinenummer van Ron werkte weer hoor. 15 % korting ;-) Toen we naar buiten kwamen zagen we ineens nog een collega van Ron uit zijn auto stappen. Wat toevallig. Van hem hoorde we dat je bij het informatie centrum een folder kunt krijgen met een militair nummer en dus ben ik die ook nog even voor Johan wezen halen. Weliswaar niet met het militaire nummer dit keer, maar wel met het Triple A nummer. Dit scheelde in veel winkels toch ook vaak 10 %. En dat is toch weer meegenomen niet waar. Ook kwam ik er achter dat er een outlet Bath en bodyworks winkel zit tegenwoordig in Smithfield. Wat een pret! Ik heb deze winkel net voor de kerst hier in de winkelcentra ontdekt en vind het echt zo lekker allemaal die spulletjes van hen. En nu kan ik dus ook douchen met hun Cottonflower geurtje maar met een outlet prijsje. Heerlijk vindt ik die. Ook bij de Harley Davidson shop gekeken en de Gap store. En daarna nog even naar Ralph Lauren en Tommy Hilfiger en daarna weer terug naar de Nike store om.... een sporttas te kopen om alle aankopen weer mee naar NL terug te krijgen voor Johan. Het blijft zo leuk om te zien dat mensen zo goed kunnen slagen voor zoveel leuke spullen! Daarna zijn we bij Chili's wat wezen eten en zijn we weer op huis aan gegaan.
Verder nog even de nieuwe link van het blog van Toos. Met blogspot wilde het niet zo lukken bij haar, maar met Weblog.nl dus wel. En nu dus de laatste nieuwtjes van hen daar te vinden ;-)

Groetjes Petra

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Ja is een schitterende locatie, de brouwersdam. Je kan daar ook zwemmen, dus doe in het zwembad je ogen dicht en waan je op schouwen, hahaha

Groetjes Trudy

Petra zei

@ Trudy
Hi hi hi, ik ga het zo proberen ;-)
Groetjes Petra

Nel zei

Vanmorgen weer de pondjes eraf gezwommen :) ?
Het was weer een supergezellig weekend, met veel lekkere etentjes.
Chili is één van m'n favo's, ik hoop dat er eentje in LV zit.

Anoniem zei

Ik wist dat niet dat militairen korting krijgen. Dus als mijn zwager komt ook maar effe flink inslaan!

Anoniem zei

Alleen RL werkt nog niet mee met militaire korting....
Lekker carrabas, echt een favoriet van ons!
Een dag niet geshopt is een dag niet geleefd hahaha;-)
Groetjes de 'buurtjes'

Anoniem zei

Lees ik dat nu goed? Kan je met AAA korting krijgen in 'shops'? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ben nl. lid van de AAA...

Moest wel lachen met je pratend bom! Goed dat je niet omsingeld werd!

Groetjes,

Anoniem zei

Dat moest natuurlijk 'pratendE bom' zijn...

Groetjes,

Petra zei

@ Nel
Als er 1 in lasVegas zit dan moet je vooraf een keer de bottomless salsa proberen. Echt heerlijk! Enne.. bottomless dus he?

@ Bianca
Ja je krijgt hier bij veel dingen, ook pretparken enzo korting ervoor.

@ Patricia
Bij Smithfield kun je bij het informatiecenter (naast de Dairy Queen) een bonnenboekje vragen. Met je militaire paspoort of met je ANWB pasje en dan krijg je bij bepaalde winkels korting. Ook bij Ralph Lauren hoor!!! Al gelang naar wat je besteed een hoger percentage korting.

@ Hilde
Ben er gisteren dus achter gekomen bij de outletshops hier dus wel. Je moet even naar het infocenter lopen en je pasje laten zien en kreeg daar een gratis bonnenboekje. Waarbij je percentages korting kreeg bij bepaalde winkels.

Anoniem zei

Heerlijk hè die outlets? Wij zijn pas ook weer geweest want zowel ik als de kinderen hadden schoenen nodig. Voor de kinderen 3 paar schoenen van Hilfiger en voor mij een paar zwarte laarsjes voor nog geen $100 samen kunnen scoren. Heerlijk!
Chili's is ook heerlijk. Ik neem er altijd de Ribeye steak. En ze hebben er zo'n heerlijk toetje met veel te veel chocola :-).

Anoniem zei

Hmmm trip to memory lane als ik je blog lees. Ja military rate is prima in de USA. In NL...eh dacht het niet. Behalve bij de betere buitensport zaken, daar begrijpen ze het wel. Carrabas heb ik gemist maar ik kan me er watertandend iets bij voorstellen !Groetjes...

Anoniem zei

hai die hai,
Wij hebben nu ook skype op de laptop. wat is jullie skype adres??? dan kunnen we jullie toevoegen aan onze lijst.

groetjes
Annemarie en John.
Ps ons email adres amhagens@planet.nl