vrijdag 26 januari 2007

Zwemmen met BlØf

Het zwemmen vindt ik nog steeds de lekkerste manier van sporten. Ik ga ook wel op de loopband en na afloop als beloning mag ik dan zwemmen. Het hardlopen gaat bij mij met horten en stoten want op de 1 of andere manier wil het de ene dag wel en de andere niet. Ik moet altijd zo lachen bij het schaatsen op tv. Dan volgt er een interview en dan zeggen de winnaars vaak zoiets van "ik voelde dat ik goede benen had".... Om het verhaal terug bij mij te brengen.... Ik voel altijd precies wanneer ik geen goede benen heb, hi hi hi.
Moet wel zeggen dat het met een muziekje lekker loopt en je hebt een tempo en de tijd gaat wat sneller. Nou hangt bij ons de hele sportschool vol met tv's, zitten er connectors op de apparaten dat je alleen een koptelefoon hoeft in te pluggen en hangen er overal boxen waardoor opzwepende muziek galmt. Zelfs in de kleedkamers hoor je muziek en hangt er een tv. Overal dus, maar helemaal niks van dattum in het zwembad he? Zo raar. Het enige wat je hoort is het depressieve geluid van de luchtzuivering. Nou daar ga je geen tel harder van zwemmen. Dus kreeg ik vorige week een ingeving.... Zouden er geen onderwater mp3 spelers zijn? En lang leve internet, want tik in "waterproof" en "mp3" bij Google en er volgt een waterval aan info. Nou ontdekte ik ook dat er waterdichte plastic doosjes bestaan voor mijn eigen Ipod.

Photobucket - Video and Image Hosting

Yoehoeeeee, dat is mooi. Tot 3 meter waterproof en speciaal voor mijn Ipod Video. Nu nog een waterdichte koptelefoon en iets van een band waar ik dat ding in kan doen tijdens mijn zwemactiviteiten. En zowaar alles was al uitgevonden. Dit gat in markt was allang door een aantal mensen ontdekt. Na een zoektocht van een week heb ik zojuist het geheel besteld en kan ik hopelijk binnenkort zwemmen met de BlØfjes!!!

Groetjes Petra

14 opmerkingen:

Petra zei

Hee, wat een goed idee! Inderdaad is het in de zwembaden altijd stil, nu je het zegt!

Annemiek zei

Dat had ik me ook al afgevraagd. Ook hier is het saai stil in het zwembad op het geplons na.

blips zei

Je gaat wel wat langzamer als je dat gebruikt, je bent zwaarder en het is niet gestroomlijnd HAHAHAHA flauwekul natuurlijk.
Wel een leuke vondst, maar video kijken tijdens het zwemmen?

Anoniem zei

Wat gezellig sporten met je favorieten muziek.
groetjes Barendrecht

Anoniem zei

Je kan toch echt alles vinden hé op dat internet :-))) Trouwens wij roeien al op Blof en dat gaat echt lekker hoor;-))
Fijn weekend!!

Larissa zei

Wat handig zeg! Ik zwem alleen nooit, haha. En ik heb ook geeneens een Ipod!:D

Ik zou alleen wel bang zijn dat ie open gaat ofzo zodat mn Ipod nat zou worden....of is dat niet mogelijk?!

Anoniem zei

Yeah!!!!!
Nou word het zwemmen nog leukerder.
Wij gaan vanavond live naar Blof zal ook voor jouw extra mee genieten
van onze gezamelijk favoriet!

Erna

Petra zei

@ Kasaka
Raar is dat toch. Er zullen toch ook wel water dichte boxen zijn om het geheel wat op te vrolijken in een zwembad?

@ Annemiek
Bij jullie dus ook. Al is het geplons ook wel leuk natuurlijk. Maar zo 's morgens vroeg ben ik een van die weinige die de drang heeft om te plonsen ;-)

@ Blips.
Nee wordt er niet echt aerodynamischer van. Al hoewel als ik maar lang genoeg doorzwem, zal dat misschien ook nog komen, hi hi hi Dan moet ik wel die video optie achterwege laten waarschijnlijk.

@ Ma
Wat een uitvinding he?

@ Yvonne
Jij roeien en ik zwemmen, samen komen we naar de overkant !

@ Larissa
Nou daar heb ik ook een week naar lopen zoeken op het internet. Maar het schijnt heel goed te werken. Heb hem nu ook op een zwemsite gekocht. Dus de "hardcore" zwemmers doen dit al veel langer ;-)

@ Erna
Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier vanavond en zing en geniet ook maar voor mij mee he?

Groetjes Petra

Anoniem zei

Zwemmen met je ipot..??? Ze verzinnen ook van alles. Wel een goed idee!

gr Petra

Anoniem zei

Hee,
als je op 30 juni toevallig in Nederland bent, BLOF, Concert by the sea brouwersdam. GEWELDIG is dat.
Ben je er al eens geweest??

Groetjes Trudy

Anoniem zei

Vanaf 19 februari www.concertatsea.nl

groet Trudy

Anoniem zei

Hee super zeg, wist helemaal niet dat dat bestond!!
En ja, op de muziek van Blof gaat alles beter natuurlijk!!

Veel plezier alvast!!

Petra zei

@ Petra
Ja wat ze allemaal niet verzinnen he?

@ Trudy
Ik zou er heel graag bij willen zijn, maar ben bang dat het niet gaat lukken. Ben wel bij het 1e concert op de Brouwersdam geweest. Was toen het zoveel jarige kadootje van gemeente SchouwenDuiveland en konden de inwoners gratis naar Blof. Wat heel leuk toen! Het is ook een hele leuke locatie daar he?

@ Marieke
Hoop dat jij ook genoten hebt zaterdag. Ik doe het voorlopig nog even met een DVD-tje van ze!

Anoniem zei

Zou het nu niet eenvoudiger zijn als ze gewoon supergrote muziekboxen tegen de muur hingen? Weliswaar waterproof? Dan hoeft niet iedereen met zo'n iPod te zeulen... Wil er wel iets meer voor betalen per maand (een dollar of zo)? LOL

Groetjes,