dinsdag 20 september 2005

Alles 1 dollar......

Vandaag voor het eerst een stukje geprobeerd te rijden met de auto. Mijn rug wordt steeds weer een beetje rechter. Gisteren een rustdag gehouden en dat helpt al een hele berg. Afijn, een klein stukje rijden dus maar en vandaar even naar de winkels in Fuquay. Allereerst de Dollar Tree. In deze winkel kost alles, zoals te verwachten is, 1 Dollar. Wat wel leuk was dat hier nu alles ook in het teken van Halloween staat. Ook hadden ze al kerst spulletjes binnen. Leuk om weer even in te neuzelen. Had weer makkelijke dingen, vuilniszakken en bakpapier, en leuke dingen zoals Kerst inpakpapier en nog wat Halloween leuks voor aan de deur. Daarna naar de Hallmark winkel ernaast. Ook hier de kerst en Halloween. Ik vind ze er altijd hele mooie spulletjes hebben in deze winkel. Ze verkopen er voornamelijk kaarten maar ook allerlei frutsels, beeldjes foto albums. En zag nu ook dat ze er hele leuke hondenspulletjes hadden.Zoals speciale hondenfotoalbums en fotolijstjes. Maar ook speciale placemats voor onder de hondenbak. Ook zagen we een kerstmailboxje met muisjes er in. Ik kan hier dus echt zo heerlijk in rond snuffelen. En dan van de ene ahhhh in de andere ohhhh vallen... ;-)
Inmiddels was het al weer middag en vandaag stond er nasi op het menu. Met babipangang en satesaus en een gebakken ei en natuurlijk wat zuur. Dus aan de slag !!
Het heeft heerlijk gesmaakt en Ron heeft daarna mijn taak van de week vervuld, namelijk het grasmaaien in de achtertuin. Mijn wekelijkse klus, maar dat ging mij dus niet lukken deze keer.
Het is nu weer keurig gekortwiekt en kan er weer een week tegen. Vanavond hebben we in de porch lekker buiten gezeten en heb ik ook mijn blog hier geschreven vandaag. Het is nu heerlijk weer en in de verte rommelt het wat en zien we wat flitsen. Het onweer zit er aan te komen. Heerlijk vindt ik dat. De temperatuur is zalig en dan lekker wachten op de regen, die hopelijk gaat komen. Want dat vinden onze "grasjes" vast lekker na hun knipbeurt !!

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

Petra zei

Fijn te lezen, dat je rug weer beter aan het worden is! Vandaag hebben we ook in zo'n heel leuk (maar duur!) snuisterijen winkeltje met allerlei herfstspulletjes geneusd. Ik ben dol op de herfst hier!

Anoniem zei

hoi
ik hoop dat jullie in het weekend geen last krijgen van de nieuwe orkaan. het is wel raak dit jaar zeg. leuk al die kerstspulle.mams heeft zeker ook de kerstspullen ontdekt. groetjes ingrid

Nel zei

Die winkeltjes ben ik ook op verschillende plaatsen tegengekomen in Amerika. Je kan er best leuke dingen vinden. Als rechtgeaarde Hollander sla ik deze nooit over.
Sterkte met je rug en doe rustig aan.