zondag 4 september 2005

golfkarretje, helicopters en Jeeps....

Vandaag zijn we 's morgens wezen golfen bij Knights Play. Het was echt heerlijk weer. De vochtigheidsgraad is op het moment een enorm stuk naar beneden, waardoor de 30 graden een heel stuk lekkerder voelen. Het is nu echt genieten qua weer. Moeders ook mee golfen, althans, zij was onze "golfcartcaddy" voor vandaag.

Image hosted by Photobucket.com

Ze vond het hartstikke leuk en heeft genoten van de mooie omgeving. Golfen heeft ze zich niet aan gewaagd, maar plezier had ze zeker. En ze had natuurlijk een super de luxe zitplaats om ons aan het werk te zien.

Image hosted by Photobucket.com

En wij vonden het leuk dat ze mee ging en lekker rond sjeesde in het golfkarretje. Op de weg naar huis zagen we vlak bij ons huis een hele colonne leger helicopters voorbij vliegen. Die waren vast op weg naar of kwamen terug van New Orleans en omstreken. Heb er helaas maar twee op de foto gekregen, maar het was een indrukwekkend gezicht (en geluid) Het is hier best ver vandaan, maar als je dan die helicopters ziet over vliegen, eigenlijk heel dichtbij.

Image hosted by Photobucket.com

Verder zijn we vanmiddag lekker in en om het huis bezig geweest. Het was echt super lekker weer. Met deze temperaturen kun je eens lekker in het zonnetje zitten en genieten van het weer. Gisteravond hadden Ron en ik zelfs gebadmintond in de tuin. Het was gewoon heerlijk om buiten te zijn, en dat is wel es anders geweest de voorgaan de weken. Tijdens Ron's bezigheden in de tuin kwam hij o.a. twee van de bewoners van onze tuin tegen.

Image hosted by Photobucket.com

Hier dus een Lizzard die tegen de muur op was geklommen....

Image hosted by Photobucket.com

En hier een grasshopper die ook al tegen de muur zat. Allebei niet twee van mijn beste vrienden, maar sta inmiddels op een iets minder paniekerige voet met hen. In het begin vond ik alles wat hier bewoog eng, maar weet inmiddels dat de lizzard niks doet en de grasshopper ook niet. Al vindt ik ze het leukst als ze dus in de tuin blijven en niet bij ons binnen komen ;-) Zover had ik mijn angsten dus nog niet overwonnen zeg maar!

Later in de middag kwam Ron me even halen. Ik zat in de porch en hij kwam daar met een grote grijns naar binnen en vertelde dat ik even buiten moest komen kijken. Hij was zijn wagen aan het schoonmaken en was dus lekker bezig zeg maar. Het huis wat op de andere hoek staat van onze straat (dus tegenover ons eigenlijk) staat nog te koop en de makelaar heeft daar nu zijn kantoor in gevestigd voorlopig. Afijn, vandaag was er een nieuwe makelaar(ster) gearriveerd. En met het wegrijden had ze iets te veel niet opgelet, want ze reed dus zo de greppel in en het muurtje naast de oprit op. Ron had nog geprobeerd om de wagen eruit te krijgen, maar de wagen balanceerde echt op het muurtje. Uiteindelijk is ze door een ATV er uitgetrokken en was de schade behoorlijk. Ron lag natuurlijk in een deuk en had met de buurman dikke pret over het feit dat het natuurlijk een vrouw was die dat deed. De vorige keer was er ook al een vrouw geweest die tegen die muur was aangereden, waarna de stenen er af vielen. Dat moet ik nu dus steeds aan horen. Ik zit dus eigenlijk hoopvol te wachten op de eerste vent die die oprit ook lekker fout afrijdt. Maar vooralsnog geen resultaat.....

Image hosted by Photobucket.com

Verder hebben we vandaag de laatste foto's voor mijn moeder laten ontwikkelen bij de Walmart. Morgen gaat mijn moeder al weer naar huis. Wel al met een hele stapel foto's, maar jeetje wat zijn die twee weken voor bij gevlogen.......... Maar we hebben nog 1 dag, want ze vertrekt pas om zeven uur 's avonds.

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat is nog een link muurtje.
Wat jammer dat je moeder alweer weg gaat. Zo te zien hebben jullie wel een hele leuke tijd gehad. Wil je moeder snel weer een keer komen?

Anoniem zei

Een beetje vent heeft geen moeite met dat muurtje :-)
Ik sluit me geheel aan bij jouw man en de buurman, hahaha.