woensdag 12 oktober 2005

drie keer post

In twee dagen tijd hebben we drie pakketjes gehad. Yippie wat een feestje. Ik ben dan net een klein kind en weet niet hoe snel ik de pakketjes open moet maken, ha ha ha. Gisteren waren we vergeten om overdag in de brievenbus te kijken. Dus bij de laatste ronde met de hondjes, keek Ron even snel en er lagen twee pakketjes in. Oh wat leuk, was gelijk weer helemaal wakker. Een pakketje was van Erna en 1 van Ilse. Erna had een stapel haarclipjes voor de hondjes opgestuurd. Die gebruiken we altijd om hun haren voor hun oogjes omhoog te houden. Als Stace geen speldje in heeft, blijft hij altijd stilstaan. Connor die gaat alles op de tast doen en bonkt nog wel es ergens tegen aan dan. De speldjes kun je altijd bij de Nederlandse Bearded Collie club kopen en Erna had laatst haar voorraad aangevuld en ook aan ons gedacht. Zoooo lief ;-) Connor van ons vindt het vaak leuk dat als de strik uitvalt op een of andere manier om daar een geheel nieuw model van te maken. (ahum) Vaak zijn ze dan zo plat gekauwd dat ze niet meer door kunnen als haar clipje. Dus de nieuwe aanvulling was zeer welkom, met zo'n creatief hondje in huis. Op de foto hieronder heeft Connor een mooi rood clipje in. Helaas zijn deze allemaal verdwenen, maar dankzij Erna zijn we weer helemaal voorzien van rode strikjes ;-)

Image hosted by Photobucket.com

Pakje nummer twee was van Ilse. Zij had voor de hondjes een mooie halsband gemaakt. Een paar weken geleden had ik voor haar wat hondenjasjes die je hier zoveel ziet opgestuurd. Ilse heeft ook een Beardie, maar ook Chinese Crested hondjes. En dan is in de winter een warm jasje behoorlijk wenselijk. Omdat hij zwart is heb ik hem bij Connor omgedaan. Maar door de enorme haarbos zie je helaas de mooie bewerking er op niet meer zo. Maar was er hartstikke blij mee. Zo lief omdat naar ons op te sturen.
Pakketje nummer drie kwam vandaag. Ik kwam net thuis en de postbode kwam net aangereden dus nam ik de post van hem aan. Het is zo'n vriendelijke man en zwaait altijd heel uitbundig. En ook dit keer weer leuke post. Karin, mijn zus, had een pakketje voor ons gemaakt. Er zaten bloembollen in, Yeah !!!, en pompoenzaadjes, ha ha ha, en lekkere babipangang saus en nog meer roerbak spulletjes. Ook de eerste schoolfoto van Dylan, mijn neefje. Zo blijf je gewoon lekker op de hoogte van wat er in Nederland gaande is. Heel leuk. Veel familie en vrienden lezen mijn blog, dus weten vaak wat er in ons leventje gebeurd, maar ik vind het zelf ook altijd zo leuk om te weten wat er bij de mensen in NL allemaal gaande is. De afstand maakt het natuurlijk een stuk moeilijker om helemaal op de hoogte blijven, maar vind het zelf wel belangrijk om naar mensen te vragen, te bellen en te mailen. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is, dat ik het super vind van de mensen die me dit soort pakketjes opsturen en contact houden. Ook de vele mailtjes met fotootjes en lieve kaartjes worden zeer gewaardeerd. Het zijn de kleine dingen in het leven, die je dag helemaal toppie kunnen maken. En ik geniet echt van een gezellig emailtje over van alles en nog wat of een leuk klein kaartje in de brievenbus! Dus hartstikke bedankt dat jullie aan ons denken, ook al zitten we een eind weg !!!

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Meid elke dag word er aan jullie gedacht hoor.
Wij zijn blij dat we ook een stukje van jullie leven mogen beleven en meemaken straks in April.

Petra zei

@ Erna
Kijk uit naar April !!!

@ Nadine
Leuk dat jullie ook aan ons denken ;-) Maar dat is echt genoeg hoor meid. Dikke knuf aan Dodger!