zaterdag 15 oktober 2005

Een glorieus begin van de morgen....

Vanmorgen scheen het zonnetje al lekker onze slaapkamer binnen, dus vroeg uit de veren. We hadden weer veel plannen voor deze zaterdag. We willen het terras en de planten en de waterleiding voor het nieuwe stukje tuin nu wel afkrijgen vandaag. Ron ging dus al met de honden aan de wandel en ik zou het ontbijt maken. En toen hij terug kwam van zijn rondje, kwam hij binnen met post. Post? Jeetje we waren gisteren vergeten te kijken in de brievenbus. En er was nog wel liefst weer leuke post ook! Ron zat me te pesten en hield de envelop vast en ik mocht nog niet kijken.De envelop was al leuk, zei hij en er zat een prachtige postzegel van een oldtimer op. Van iemand uit de staat New York, zei Ron. Kennen wij daar iemand dan? Huh? Nee volgens mij niet zei ik..... (Het was nog vroeg..., vergeef mij) Ik werd nog nieuwsgieriger en wilde toch echt die envelop. En toen in ene viel het kwartje, het was van Annemiek! Ohhhh leuk, leuk ... laat me kijken..... Pestkop Ron hield de envelop nog even voor zichzelf en bewonderde op zijn gemak de postzegel, die overigens niet afgestempeld was. Geef nou, geef nou, zei ik. (ha haha, ik ben ook zo lekker geduldig) Uit eindelijk gaf hij de envelop en ik maakte hem snel open. Er zat een hele mooie Marjolein Bastin kaart in en...... zaadjes voor de "Morning Glory". Ohhhhh wat leuk! !! Komt dat even leuk uit voor ons nieuwe tuinperkje!! Zal het even uitleggen. Annemiek heeft ook een Blog en kijk daar trouw elke dag op. Op een dag had ze een foto geplaats van de "Morning Glory" die in haar tuin in bloei stond.

Hier onder de foto van Annemiek's blog.



Had er op gereageerd dat die plant zeker ook wat voor ons zou wezen, als "Glories" zijnde. En zie nu hier, de zaadjes van haar gekregen per post! Zo leuk. Hartstikke bedankt Annemiek. Vind het een heel leuk en lief idee van je om ze aan ons toe te sturen. Nogmaals hartstikke bedankt!

Groetjes Petra

1 opmerking:

Annemiek zei

Ik moet even blozen hoor! Sta ik opeens op je blog. Ik moet er wel om lachen, een leuk verhaaltje ;-)