zaterdag 4 maart 2006

Ze staan...

Vanochtend dus weer naar Old Stage Road.Samen met Ron en Chad. Eerst toch nog maar even naar Broadwell Nursery. En het was erg druk!! De trucks stonden overal en er was een soort van file zelfs..... Eindelijk een plekje gevonden en nog even in de "barn" kijken. Chad vroeg aan "het mannetje" nog even naar een Red Maple en ze hadden ze hoor bevestigde "het mannetje". Huh? Donderdag zei hij tegen mij dat ze besteld moesten worden. Maar nu hadden ze ze. Voor 30,- dollar. En ze waren behoorlijk groot. Dus met een vorkhefttruck ging "het mannetje" ze in Chads wagen laden. Daarna nog even over de nursery gereden...... Dat is wel lachen hoor. Je rijdt gewoon in de truck over de nursery en wat je leuk vindt zet je in je auto en als je weggaat reken je af bij "het mannetje". Gelukkig wist Chad hoe dat werkt, want dat verhaal had ik donderdag niet mee gekregen. Afijn, nog 3 kleinere Pinetrees erbij (denneboom) en een Holly (hulst) en we gingen weer op huis aan.

Image hosting by Photobucket

Voor het geheel natuurlijk ook even een plaatje van "Old stage road" met uitzicht op een gevulde achterbak met de bomen.

Image hosting by Photobucket

Eenmaal thuis was het uitladen geblazen....

Image hosting by Photobucket

Ron had vrijdag avond al twee gaten gegraven in de voortuin, maar ze moesten toch nog wat groter ;-) En daarna konden de bomen er in. Het is echt ongelooflijk hoe zwaar die bomen zijn. Maar het was heel aardig van Chad dat hij bleef om Ron te helpen. Chad heeft vroeger nog een poosje gewerkt in "landscaping" dus hij had wat handig materiaal meegenomen, waarmee het planten een stuk makkelijker ging.

Image hosting by Photobucket

Daarna boom nummer twee er in......

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Het hondenbadje, diende vandaag als opvangbak voor de "dirt" ;-)


View this clip on Vimeo

Nog een hele klus. Maar.....,is het geen plaatje??

Image hosting by Photobucket

Het wordt nog es wat in die tuin van ons ;-)

Image hosting by Photobucket

Nu nog blaadjes er aan he?

Groetjes Petra

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, het wordt nog wat?? Het is al wat!! Mooi hoor met je mooie huis op de achtergrond. Kon ik dat in Nederland maar laten bouwen voor dezelfde prijs als hier......
Leuk die foto van de weg enne we gaan weer naar de 70F, joepie, t-shirt aan!

Anoniem zei

Peet, op die een na laatste foto, wat is dat? Is dat een afvoer ofzo, dat witte "tunneltje". Het doet me aan "IT" van Stephen King denken, :D

Anoniem zei

Super zeg beetje pokon erbij en de blaadjes zullen wel komen, over een week of 4 of zo hihihihhi

Stacebeest zit er vol tros naar te kijken,zo van dat is een mooie boom om ff tegen aan te z......

Doei doei

Anoniem zei

Ha die Petra,
Nou dat ziet er al goed uit ! Super. Enne ben jij ook al klaar voor de lente /zomer ? Groetjes

Anoniem zei

Hoi Petra, ik ben er ook zo een hoor, die altijd lekker mee leest en soms in een deuk ligt maar nooit een berichtje achter laat. Weet je nog dat Stacey tijdens de Beardie wandeling in Renesse tegen de benen van een jongetje plaste en zo zijn splinternieuwe Puma's doopte? Dat zijn wij dus! Jullie hadden een onvergetelijke indruk achtergelaten.
hihi Ik hoop dat je nog lang door gaat met je blog!!
Groeten Corinne

Petra zei

@ Patricia
Ja we hebben weer lekker genoten van een heerlijke dag vandaag. Wat zijn we toch mazzelaars he?

@ Marischa
Dat is inderdaad de regen afvoer onder de weg door. Komen geen enge beesten uit hoor, althans niet als ik kijk, hi hihi

@ Erna
Ik ga heel lief tegen ze praten en verwennen en dan zullen vast blaadjes hebben als jullie komen.
Enne.... Stace zou dat inderdaad wel willen volgens mij, vooral ik de berichtjes verder op lees, denk ik dat hij dat heel goed zo maar zou kunnen doen, hi hi hi

@ Mary-Ann
Ja laat maar komen hoor. Heb er weer zin in ;-)

@ Corinne
hi hi hi, ja ik weet precies nog wie jullie zijn. Kan me voorstellen dat je ons niet meer vergeten bent, zei ze met het schaamrood op haar kaken, hahaha.
Wat een draak die Stace he?
En we stonden er bij en keken er naar......
Wel heel leuk dat je een berichtje achter gelaten hebt. Hartstikke bedankt hiervoor hoor!!!
Enne... ja we gaan nog wel even door hoor ;-)

Annemiek zei

Leuk dat je boompjes plant! Wat ziet het er al lente-achtig uit.

Anoniem zei

Wat hebben jullie toch een mooi huis. zucht ik wou idd ook dat we dat hier ook konden betalen.

zijn de nieuwe bomen al gedoopt door Stacey en Connor.

Groetjes Mirjam en 3 idioten

Petra zei

@ Annemiek
Vind het zelf altijd een leuk gezicht om de verschillende jaargetijden een beetje te zien. Dus met een Maple hoop ik daar een beetje op ;-)

@ Mirjam
Uhhhh, geloof het nog niet dat ze gedoopt zijn door ze, maar wat niet is kan zo komen, hi hi hi.