woensdag 1 maart 2006

Geboekt!!

Image hosting by Photobucket

Kreeg zojuist een telefoontje..... "Out of area" stond op de display. Het was een mevrouw uit Nederland van de d-reizen. En die belde om mijn ticket te bevestigen!!!
Dus.... Ik ga in september naar Nederland op vakantie.....
Dat klinkt heel raar eigenlijk. Maar kijk er wel naar uit. Familie, vrienden en hondjes bezoeken!
Erna bood spontaan aan om een Beardie wandeling te gaan maken en zag later dat de Familie dag van de Bearded Collie club ook in mijn vakantie valt. Dus ik kan mijn (Beardie) hart ook blij maken!!
Maar eerst komt Nederland naar hier.....
Erna en Yvonne komen begin april en eind april komt mijn moeder en mijn zus, man en neefje! Dus allemaal hele leuke dingen in het verschiet.
Goh, dit is wel een heel lekker begin van de morgen!

Groetjes Petra

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo zie je maar, gisteravond zitten we te praten dat je nog niks gehoord hebt wat betreft je bevestiging en de volgende dag een telefoontje!!! Ze hebben ons zeker gehoord (hahaha), dat we het raar vonden waarom de bevestiging zolang moest duren. Gelukkig is alles gelukt en zien we je in September in ons kikkerlandje.

Karin

Anoniem zei

hoi

he dat is gezellig dat je weer naar nederland komt. Dat is ook een oplossing ron oppassen en jij lekker hierheen. De hoeveelste kom je dan en tot hoelang. Doei groetjes Ingrid V

Anoniem zei

Hee leuk, dat t rond is, hoorde dat je langskomt. Nou wij (je nichies uit maastrichies) zijn ook druk met plannen. Hebben nu t idee opgevat de trein te pakken naar Raleigh vanuit Washington. Goedkoop en je ziet nog wat. En zo te zien luxe stoeltjes. Als je zonder hondjes komt mag je er wel een van me lenen hoor als je hier bent, kun je de soesterduinen in haha. Nou ik ga maar weer op zoek naar een nieuwe koptelefoon want kunnen we ff bijkleppen. Zal de koffie maar vast opstomen.
Ann

Annemiek zei

Leuk hoor, op vakantie naar Nederland. Dan heb je al meer dan een jaar Amerika erop zitten tegen die tijd.
Ik vindt het bezoek uit Nederland ook altijd leuk en op het moment is het de stilte voor de storm hier.

Anoniem zei

Geweldig meid!! Kijk er echt naar uit als je hierheen komt!!!
We wandelen uiteraard op die data mee!!!
Nu aftellen geblazen...voor je het weet zijn Erna en Yvon bij jullie!!

Anoniem zei

Leuke start van de dag zo, je hebt lekker iets om naar uit te kijken ! Een reis is ook zo geboekt, en voor je het weet is het zover. Groetjes uit een zonnig Camp Lejeune.

Petra zei

Leuk, hoor! Lekker uitzien naar een reisje en dan ook wel Nederlandse invloeden intussen (hoewel jullie je bijzonder goed in het Amerikaanse kunnen vinden, zo te lezen :)).

Nel zei

Je hebt heel veel om naar uit te kijken. Ik begrijp uit de comments dat je alleen gaat en dat je lieffie op de hondjes past. Meenemen is niet te doen denk ik en nu ben je wel heel flexibel natuurlijk.
Vast veel voorpret en welkom in onze provincie. Je programma is zeker al vol ?

Anoniem zei

He geweldig
Nou 9 september gaan we strand wandelen met de Beardies.

Stuur je net een mailtje dat onze vliegtijden iets veranderd zijn ze gaan sneller vliegen volgens het schema.

Hahahaah ze weten vast nog niet hoeveel gewicht aan bagage we mee gaan nemen.

Erna

Anoniem zei

he geweldig! Je komt toch ook naar `t zeeuwse he???
De wind is anders aardig richting NC! Wij vertekken 1 mei voor bijna 3 weken naar Ronald in Holly Springs, we kijken er zo naar uit!!! Can`t wait ;-)

Anoniem zei

Vind het ook hartstikke gezellie Peet dat je hier naartoe komt:-))
Kan je ook lekker alle hondjes (en baasjes) weer zien:-)))))

Petra zei

@ Karin
Inderdaad, denk dat ze ons gehoord hebben hoor ;-)

@ Ingrid
Heb je een mailtje gestuurd.

@ Anneke
Zet de koffie maar vast klaar. Doe ik het in Oktober voor jullie ;-)

@ Annemiek
We zijn dan anderhalf jaar hier in september. Kan me nu al verheugen op mijn tocht door de Albert Heijn. Dat was vroeger wel es wat anders.

@ Kasaka
We hebben het inderdaad prima naar ons zin hier. HHebben aardig ons draaitje gevonden en hebben weer ons eigen plekje. Maar het lijkt me ook weer leuk even te neuzelen in NL.

@ Marieke
Kan ik mooi die Kayley es even "live" ontmoeten.

@ Nel
Inderdaad Ron blijft bij de hondjes. Moet wel zeggen dat ik dat wat moeilijker vind, maar meenemen is geen optie.

@ Erna
We gaan het ze niet vertellen hoor van jullie koffers, hi hi hi....

@ Mariet
Oh wat leuk!!! Wij wonen vlak bij Ronald hoor en jullie zijn van harte welkom om hier ook langs te komen. Kunnen we even bij babbelen ;-)

@ Yvonne
En niet te vergeten teigetje, ha haha