zondag 24 december 2006

It was the day before Christmas.....



Vanmorgen zijn we in Cary bij het meertje van Koka Booth wezen wandelen met Stacey en Connor. Het ijsbaantje was nog niet open. Vandaar was het er wel heerlijk rustig. Na het wandelen zijn we naar Petsmart op Crossroads geweest en daarna hebben we op een terrasje een ijsje van "Coldstone" gegeten. Lekker buiten in het zonnetje, want het was alweer zulk lekker weer. Er kwam trouwens een musje mee smikkelen. Zo lief, maar ook zo brutaal.

Photobucket - Video and Image Hosting


Tegenover ons was de parkeerplaats en daar stond deze auto. Met een wel heel grappig kenteken ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting


's Middags kwam Alison, onze buurvrouw, nog even langs. Ze had een mandje voor ons met allemaal zelf gemaakte lekkernijtjes. Zo aardig weer van haar. Vorig jaar had ze ook al zoiets gedaan. Heel attent, want er zaten ook speeltjes in voor de hondjes. Toch wel fijn zulke lieve buurtjes.

Photobucket - Video and Image Hosting


Tot slot wilde ik nog even onze kerst-elf voorstellen. Want Connor heeft, ook names ons, een wel heel speciaal en Kerstbericht gemaakt!!!

Photobucket - Video and Image Hosting


Nog 1 nachtje slapen en dan kunnen we de kerstkadootjes open maken!

Photobucket - Video and Image Hosting


Groetjes Petra

13 opmerkingen:

Petra zei

Een heel fijne Kerst gewenst, morgen! Helaas opent die Elf site telkens niet voor mij, maar hij is vast een schattig elfje!

Anoniem zei

Vanwege ingewikkelde familieafspraken hebben wij de pakjes al gedaan, inclusief een White Elephant ronde. Ik zal er binnenkort of misschien nog wel vanavond over bloggen.

Wishing you a Merry Christmas from Minnesota

Anoniem zei

Hahaha die elf was erg leuk. Thanks.

Anoniem zei

Van ons allemaal Vrolijk Kerstfeest!!!
Ton, Yvonne, Ayla, Twinkle & Kado

Anoniem zei

Vrolijk Kerstfeest/ Merry Christmas!!

Groetjes en knuffels van Henk, Mariet, Beau en Max

Anoniem zei

Ha Petra, Ron en de hondjes,

Hele gezellige kerstdagen toegewenst en een supermooi 2007!

Lachen die Elf site...

Groetjes van de Schoontjes uit Driebergen en voor de hondjes een grote poot van Spot, die vandaag meegaat naar het strand! Joepie!

Nel zei

Hoi Petra en Ron

vanuit Goes wensen wij jullie een heel fijne kerst en de allerbeste wensen voor 2007.

Ben jij ook al over op de nieuwe versie van Blogger. Voor mij is het einde verhaal, want ik kan niet meer bij m'n blogs. Het dashoboard is leeg en op geen enkele manier terug te halen. Let dus op als je over gaat hierop.

Ben benieuwd wat voor leuks er in de pakjes onder de boom zit. Have fun !!

Anoniem zei

Hoi
Een hele fijne kerst gewenst vanuit Hellevoetsluis. Wat een leuke elf en tekst. Jesse heeft het met Beau geprobeerd alleen de tekst inspreken lukte niet helemaal. Veel liefs Ingrid

Anoniem zei

Ron en Petra nogmaals hele fijne dagen .Petra ik weet dat er heeeel veel tijd en moeite zit in het maken van je blog , maar ik weet dat het door velen wordt gewaardeerd zeker door mij.
mijn kerst is vrolijk begonnen door het engeltje Connor
groetjes Barendrecht.

Anoniem zei

Whahahhaha.
Geweldig die Connor, maar ik had je toch een andere elf gestuurd!!!!!

Fijne X-mas.

Erna

Anoniem zei

Hey Peet en Ron,

Na een heerlijke wandeling in de soesterduinen met Carin en Jaap waar we heerlijk herinneringen hebben lopen ophalen aan ons tripje naar jullie even je site weer gekeken en wat een leuke kerstgroet van mijn vriendje Connor de super elf!!! Ik weet niet of mijn kaart al gearriveerd is want het was samen met die van Chantal de enige die op tijd de deur is uitgegaan. Zoniet dan alvast op deze wijze een heel fijne kerst gewenst van ons hier. Had ik ze toch op tijd gekocht bij jou, komen ze nog te laat (verhaal vertel ik je nog wel). Gisteren al kerst gevierd omdat Chantal er niet is en Jordy nu fijn staat te koken voor andere mensen, tja dat hoort erbij he in de horeca. Heerlijk een weekje vakantie nu (ja ja ik had nog dagen over!).
Groetjes,
Anneke en Ron

Petra zei

@ Kasaka
He wat jammer....
Maarre Connor breng via een elfdansje onze kerstboodschap ;-)

@ Blips
Same to you from North Carolina !
Nice moves huh? Die Connor....

@ Karin
Fijn nog even met jullie gesproken te hebben vanmorgen. Lang leve Skype!

@ Mariet
Knuffels terug!!

@ Petra
Wens jullie alle goeds en speciaal voor jou een heel sportief 2007 !!

@ Nel
Jeetje wat vervelend. Volgens mij ben ik nog niet over op de nieuwe versie. Althans ik zie niets nieuws. Heel naar... vooral als je niks meer terug kunt halen.
Pakjes zijn inmiddels geopend hoor ;-)

@ Ingrid
Ja vorig jaar kwamen jullie hier aan op RDU. Hele fijne dagen gewenst en bedankt voor het mailtje!

@ Ma
Speciaal voor jou een dikke knuf van engeltje Connor!

@ Erna
Die andere elf werd gecensureerd hier. Maar die was ook errug grappig! Heb er vreselijk om gelachen ;-)

@ Anneke
Lekker even wandelen in de Soesterduinen! Dat brengt vast de leukste en grappigste herinneringen naar boven. Jammer dat broer er niet bij kon zijn vandaag. Nee, nog geen kaart ontvangen inderdaad. Maar de NL post is sterk vertraagd dit jaar ben ik bang.... En je had van die mooie kaarten. Alsof ik ze zelf uitgezocht had ;-) Maar de wensen zijn nu dan toch ook overgenomen, niet waar?
Geniet lekker van je vrije daagjes!!

Groetjes Petra

Anoniem zei

Hallo, leuk dat je reageerde op mijn log. Ik lees de jouwe alweer een tijdje maar heb nog nooit gereageerd...
Ik vind je log dus ook erg leuk!
Fijne feestdagen en we zullen vaker reageren:)