dinsdag 18 december 2007

Rondje Lichtjes

Gisteravond zijn we een rondje in de wijken hier in de buurt wezen rijden, om kerstlichtjes te kijken. Het viel me op dat het best een beetje bescheiden is dit jaar. Niet echt gekke knal kleuren bij elkaar, maar vrij stijlvol. Ook veel minder opblaasfiguren dan vorig jaar in mijn idee. Toch vindt ik het altijd zo leuk om al die verschillende huizen te bewonderen.



(als je op view all images klikt, dan zie je alle foto's zonder animatie)

Groetjes Petra

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Errug leuk om te zien!!!

Erna

Anoniem zei

Het was weer show time,ze kunnen er wat van.
Vlgs Gerard komt er een bedrijf en maak deze alles Kerst klaar .
Maar ik zeg van niet , ze doen het toch allemaal zelf?

Toos en Gerard

Anoniem zei

Genieten van die foto's zeg! Ik vind het elke keer weer mooi al die prachtig versierde en verlichte huizen.

Ineke

Anoniem zei

Wauw, prachtig zeg! Bij veel huizen ziet het er inderdaad vrij stijlvol uit. Wat staan er toch veel mooie huizen bij jullie in de buurt, geweldig!

Groetjes,
Bianca (jerbia)

Anoniem zei

Hier vind ik het een beetje tegen vallen. Ik ben afgelopen week eens even op pad gegaan maar kon weinig leuks vinden. Vergelijking met wat jij laat zien in elk geval. Mar het straalt wel sfeertje uit hoor.

gr petra

Anja zei

Prachtig al die verlichte huizen!!

Anoniem zei

Doet meteen Kerst achtig aan met de kerst lichtjes.Wens je fijne Feestdagen!!!

http://ibloghurt.wordpress.com (je bent altijd welkom om een kijkje te nemen op mijn blogje)