woensdag 4 februari 2009

Nog een stapje er bij..

Vanmorgen was het dus inderdaad een witte wereld hier. Al was het met het toch best al warmere zonnetje zo verdwenen. Maar de webcam gaf nog wel een mooi plaatje zo vroeg in de morgen.

Photobucket

Inmiddels is alle sneeuw weer zo goed als verdwenen en er stond echt een vreselijk koude wind. Zo 1 die door alle winterjassen heen blaast. En laat het nou vandaag weer een loopdaagje voor me zijn. Nou ben ik niet zo koudelijk, maar dit was geen leuk vooruitzicht. Dus heb ik toch weer een keertje op de loopband gelopen. Het viel me wel ,op dat daarop lopen nu ineens veel makkelijker lijkt. Dus misschien moet ik die les toch ook nog maar een keertje buiten lopen. Kan nooit geen kwaad toch?

Verder vandaag weer een stapje verder met mijn sollicitatie pogingen. Of eigenlijk twee stapjes op 1 dag. Want het bedrijf uit Londen wil morgen een gesprek met me. Hartstikke spannend! Het lijkt me een hele leuke uitdaging om voor dit bedrijf te werken. Het gesprek is al lekker vroeg op de morgen en persoonlijk vindt ik dat wel prettig. Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken hoor.

En..... jawel! Ook de bloemenschuur heeft gebeld! En ik mag volgende week vier dagen komen werken. Ook leuk! Vindt het een genot om met bloemen bezig te zijn. Alleen kosten ze hier een vermogen en is er beperkte keus. Naar Nederlandse maatstaven dan. Dus freubel niet zo vaak meer als ik in NL deed. Maar des te leuker om het voor anderen te doen en nog betaald worden ook. De tijden komen ook goed uit met de hondjes. Hoef pas om 11 uur te beginnen, helemaal niet verkeerd!

Groetjes Petra

11 opmerkingen:

Anja zei

Succes met je gesprek morgenvroeg!!
Fijn dat je een aantal dagen bij de bloemenschuur kunt werken, misschien mag je wel blijven.

Anoniem zei

harstikke goed joh en ik begrijp wat je bedoelt, want het is fijn om wat terug te horen op al die soll. brieven of het nu positief of negatief is de reactie,als je maar wat hoort.
ik ga voor je duimen vandaag en veel succes vast bij de bloemenschuur.

Kristel Holsbeek zei

Veel succes met je gesprek. Hoe verloopt dat? Via telefoon? Via webcam? Skype?

Anoniem zei

Veel succes met je sollicitatiegesprek, we zullen voor je duimen. Dat in de bloemenschuur is natuurlijk ook geweldig, dat met de komende drukte voor Valentijnsdag zal je je daar niet vervelen. Misschien zit er wel een gevolg aan vast.
Veel plezier in ieder geval.
Groetjes,
Kaar

Bibi zei

Leuk dat je in elk geval bij de bloemenschuur terecht kan en heel veel succes met je sollicitatie gesprek morgen!

Anoniem zei

Leuk dat je bij de bloemenschuur kan beginnen. Gefeliciteerd hoor!! Ben nu ook wel benieuwd hoe het gesprek met het Londense expatbedrijf is gegaan, maar dat krijg ik zo te horen als alles goed gaat :-)

Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Klinkt leuk die bloemenschuur, in Ned. had ik altijd bloemen in huis maar hier begin ik er niet aan. Veel te duur en inderdaad de keus is erg beperkt. Maar superleuk om daar mee te kunnen werken lijkt mij !

Anoniem zei

Zal voor je duimen morgen! Leuk dat je met Valentijn de bloemen inkan, je kunt je eigen dan helemaal uitleven ;-)


Succes!
Mariet

Ineke zei

Maar nu schijnt het zonnetje weer lekker bij je en is de sneeuw weer weg.

Succes met je sollicitatiegesprek, ik ben heel benieuwd hoe het afloopt.

Leuk dat je toch een paar dagen met blommen kunt gaan werken.

gr, Ineke

Anoniem zei

succes met je sollicitatie, spannend hoor.
veel plezier in de blommenschuur!!

x Groetjes Trudy

Anoniem zei

Ik heb wel altijd bloemen in huis. Op het ogenblik veel tulpen in potten, en nog wat potten met narcissen. Ben altijd dol geweest op bollen in huis. Er staan ook nog wat hyacinten op glas, die dit jaar wel heel langzaam groeien. Als de bollen er niet meer zijn, koop ik elke week bloemen bij de supermarkt. Er is altijd wel iets dat niet zo duur is.