donderdag 5 februari 2009

Zou er nog een stapje volgen?

Vanmorgen vroeg was het gesprek met het bedrijf uit Londen, inderdaad Kristel via Skype. De moderne techniek staat voor niks. Had het idee dat het best aardig ging. De mevrouw die ik sprak had zelf ook in Amerika gewoond en dat schepte zeker een soort van band. Het werd dus eigenlijk een heel leuk gesprek. Welke zeker meer dan een uur duurde. Het is nu weer even afwachten want e.e.a. moet binnen het bedrijf besproken worden. Wel spannend, moet ik eerlijk zeggen. Het lijkt me echt heel leuk om voor dit bedrijf te werken. Maar toch nog maar even afwachten .........

Vanavond ben ik met Ron naar Raleigh geweest. Daar was nu de jaarlijkse auto beurs. Voor het eerst in het nieuwe conventie center van Raleigh. Gelukkig konden we heel makkelijk naast het conventie center parkeren. Het is allemaal vrij nieuw daar, maar echt heel makkelijk te bereiken, al is het midden in het centrum van Raleigh. Natuurlijk heel veel auto's gezien. Te verwachten op een autoshow he? Weinig opdringende verkopers en ik had natuurlijk weer wat. In bijna elke auto mag je zitten. Zelfs de duurste Maserati's staan open wat mij dan wel weer verbaasd. Maar het kan allemaal en iedereen dat doet dan ook. Nou vindt ik de nieuwe Dodge Journey een hele leuke wagen. Dus dacht ik, laat ik ook eens gaan zitten. En natuurlijk hoor, ik doe de deur van die wagen open en alle alarm bellen gaan af! Knipperlichten, toeters, de hele reutemeteut! Nee zeg, ik schrok me echt drie ik in de rondte. Heb ik dat? En, wat blijkt, bij Dodge stonden helemaal geen mensen van het bedrijf alleen de auto's. Dus het hele alarm gedoe, hield ook zeker nog een aantal minuten aan. Goh wat voelde ik me knullig ;-) Petra gaat een auto bekijken, ha ha ha. Later zag ik iemand van Audi in de Dodge duiken om het loeien van het ding te stoppen. Wat even lukte, maar verderop hoorde en zag ik hem weer afgaan... Afijn, we weten in ieder geval dat de Dodge Journey een goed alarm systeem heeft. Helaas niet hoe hij er van binnen uit ziet, maar loeien kan hij zekers!

Voor de liefhebbers een slide show van de "auto-kiekjes"!



Groetjes Petra

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi
Gefeliciteerd met je bloemenbaan. Leuk hoor zeker met valentijnsboeketten. Nu maar hopen op londen. Groetjes Ingrid

Anna zei

Wat leuk voor je, kan je je eigen uitleven. Wat een auto's en ook nog motors misschien wat voor mij???
Oma heeft je blog ook gelezen is ze weer bij .

Miranda zei

Hahahaha, fijn hoor die alarmen op de auto's...

Anja zei

Oh was lastig dat het alarm van die auto afging, je voelt je dan zo opgelaten denk ik.
Fijn dat het gesprek goed is verlopen, nu maar afwachten.

Anoniem zei

Heb weer heerlijk gelachen om je verhaal! Het leven met jouw is niet saai!
groetjes Ronny.

p.s. succes met je baan.

Annemiek zei

Fijn dat het gesprek zo goed ging. Leuk dat je je bloemenbaantje hebt!

Anya zei

Hoi Petra

Je kent me niet, maar ik ben de zus van Miranda uit Lynchburg VA. Ze gaf me een Tag opdrachtje en ik wil je die doorgeven....
Neem uit je 4de map afbeeldingen, de 4de foto en zet die op je blog...Succes!

groetjes uit Nederland
Anya