vrijdag 10 december 2010

Serieuze versieringen

Van de week kwamen we terug van de Home Depot en reden we langs een huis in 1 van de wijken achter ons. En echt.... elke centimeter van de voortuin van dit huis, was versierd met lichtjes. En met versierd, bedoel ik VERSIERD!!!

Je hoorde nog net niet de electriciteits meter steunen, kreunen en ratelen toen we er langs kwamen. Want die maakt vast over uren. Van kerststerren in bomen, tot verlichte carportbogen. Je zou er pijn aan je ogen van krijgen...... Persoonlijk denk ik dat zelfs de kerstman jaloers is op zoveel lichtjes. Kan haast niet anders. En... waarschijnlijk als 's avonds deze lichtjes aangaan, is de rest van de wijk vast een minuutje of wat zonder stroom. Echt!

Mooie is dat elk ander huis er om heen 1 of 2 kerstversieringen hebben. En ja die vallen geen eens meer op met zo'n buurman naast je. Goed geprobeerd, maar totaal geen effect. Het is werkelijk 1 grote licht massa. En vooral lekker veel knipperende versies ervan. Gisteravond ben ik weer langs gereden en nu gewapend met camera. Kijk en huiver....

Photobucket

En voor het knipperende effect ook wat begewend beeld materiaal.

13 opmerkingen:

Edwin zei

Mijn god, wat een mafkezen.
Only in the USA !!
En jullie casa ????

Miranda zei

Nou dat moeten we de Amerikanos nageven....ze kunnen alles lekker over de top doen niet.....alles is bigger! Have a nice X-mas!

Anoniem zei

My god, de kermis is er niks bij.

Erna

Annemiek zei

Sommige mensen gaan echt uit hun bol, maar als ze dat leuk vinden om eens per jaar zich uit te leven met de lichtjes, fijn als het kan!

Elke zei

Om het op z'n Amerikaans te zeggen: "Oh my god!!!".

Bibi zei

Ik vind het harstikke leuk, in de 'stad' bij ons in de buurt hebben we een hele wijk waar iedereen altijd flink uitpakt, heel leuk om daar door heen te rijden.

Ineke zei

En wat zullen de buren van die mensen blij zijn als het januari is en zij van dat geknipper af zijn LOL

Je zal toch maar een avondje vroeg naar bed willen en je slaapkamer kijkt uit op die tuin.

Petra zei

Ik vind het net als Bibi ook heel leuk. Wij hebben ook een paar huizen in de omgeving, waar iedereen gaat kijken, omdat er zoveel versieringen zijn.

Marjon zei

Ik vind het eigenlijk ook wel leuk. Over the top maar dat mag wel één keer per jaar vind ik.

Anja zei

Mijn god wat een kermis. Hier langs de grote weg is ook zo iets te "bewonderen".

Bianca zei

O wat een kitscherige bende! Ben blij dat ik er niet naast woon ;)

gr. Bianca

Petr@ zei

Op de foto vond ik het net een pretpark, maar in het filmpje (met alle details) vond ik het er wel grappig uitzien.
Zou het zelf niet doen, maar het ziet er in elk geval vrolijk uit.

Aïda zei

Hahaha, deze mensen moeten al in oktober begonnen zijn met de installatie. Ik vind het wel geinig. 'Whatever floats your boat' zou ik zo zeggen.