zondag 26 december 2010

SNOW!!

Met hoofdletters!! Allemachies wat ligt er een pak nu. Gisteravond was ik nog diep teleur gesteld in de weermannen. Niks was er gevallen, nog geen druppeltje regen zelfs. Eerste kerstdag was dus duidelijke sneeuwloos.

Maar..... vanmorgen bij het wakker worden....

Photobucket

Hele pakken... dikke vlokken kwamen er naar beneden en volgens de weermannen blijft het nog zeker 5 uur sneeuwen. Nu maar hopen dat de stroom blijft. Want dat is het probleem hier met erge sneeuwval. De electriciteits kabels houden het dan niet.
Net knipperden de lichten in huis wel, maar ze schoten weer aan. Dus "fingers crossed" dat het ze aan blijven vandaag.

Nu gaan we aan ons kerst onbijtje en dan wil ik echt even naar buiten ;-) De hondjes ook!! Stace was er helemaal blij van toen hij de sneeuw buiten zag.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Witte kerst groetjes!!!
Petra

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Stacey en Connor genieten.
oma Riet

Anoniem zei

Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Erna

Anoniem zei

Hoi, Leuk zeg sneeuw. Geniet er maar van lekker naar buiten. Gaat het met de snotteraars een beetje. Nog een fijne kerst. Groetjes, Ingrid

Petra zei

@ Ingrid
Het gaat heel wat beter hoor. Het ergste is weer voorbij.

We gaan zo lekker naar buiten met de hondjes inderdaad.

Natasja Valentijn zei

Prachtig al die sneeuw! Hier wordt rond 1 uur lichte sneeuw verwacht en de heavy snow on 3 uur. Ben benieuwd! Ik hoop dat we nog wel eropuit kunnen om mooie winterse plaatjes te schieten...zal niet meevallen, denk ik.

Aïda zei

Oh, die Stace! Enig!

Marjon zei

Ik heb even geen tijd gehad om blogs te lezen maar nu ben ik weer helemaal bij. Ik heb al je berichtjes gelezen over de fotoclub (ik heb in een deuk gelegen) en de koekjes uitwisseling. Gefeliciteerd met je ISDN nummer, ik ben heel benieuwd naar je boek.

Groetjes Marjon

Wendy zei

Wauw wat een pak!!!!

Kristel Holsbeek zei

wow idd een heel pak!! Super gewoon!!!
Hier begint hem stilletjes aan te smelten...spijtig dat ik een mercedes heb want ik zit een beetje vast maar anders mag er van mij gerust nog redelijk wat vallen de komende dagen;-) stuur je wat naar hier...?

Bianca zei

Ik heb heel hard geblazen, en dat heeft gewerkt zie ik, hahahaha!
Geweldig zo'n dik pak.

Gr. Bianca