donderdag 3 november 2005

Gearriveerd

Vanmorgen dus eerst even met de honden aan de wandel. Wilde dus al de hele week langs de trail van Bass Lake lopen, maar door alle vaatwasser perikelen kwam het er mooi niet van. Maar nu wel. Het is hier echt heerlijk weer. 's Morgens nog lekker fris en in de middag echt zalig.
Zoals beloofd het fototoestel mee en dus hier wat herfst plaatjes.

Image hosted by Photobucket.com

Het is echt prachtig om de vurige kleuren te zien.

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Deze boom lijkt wel geverfd zo rood.....

Image hosted by Photobucket.com

Bij Bass Lake is ook een restaurantje en botenverhuur. De schommelstoelen staan er altijd heel uitnodigend uit. En na het wandelen is het er lekker zitten in het zonnetje. Ben geen enge beesten tegen gekomen. Dus dat geeft vertrouwen ;-) Heb de foto in sepia gemaakt. Geeft een ouderwets tintje aan deze foto vindt ik.

Image hosted by Photobucket.com

Net voor enen kwam het bubbelbad!! Keurig op tijd dus.

Image hosted by Photobucket.com

Ik vroeg me af hoe ze dat gevaarte op de plek zouden krijgen. Maar ze hadden daar hele taktieken voor en voor ik het wist, stond hij op zijn plaats. Super....

Image hosted by Photobucket.com

Daarna op zijn kant op een trolley en rijden maar...

Image hosted by Photobucket.com
Grappig gezicht he?

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Toen het terras op........

Image hosted by Photobucket.com

Daarna de verpakking er af.....

Image hosted by Photobucket.com

Electriciteit aangesloten en water erin en hij doet het!

Image hosted by Photobucket.com

En voor degenen die graag bewegend beeldmateriaal zien hier een filmpje van de hottub in actie. Ondertussen terwijl de hottub-mannen aan het aansluiten waren is ook nog de monteur van de vaatwasser geweest en de vaatwasser heeft een nieuwe computer erin en ook die doet het nu weer als een vaatwasser hoort te doen. (hopen we...)

Groetjes Petra

10 opmerkingen:

Petra zei

Mooie foto van die schommelstoelen, zeg! Die symmetrie vind ik prachtig. Veel plezier met de hot tub, die van ons ziet er precies zo uit. Ik ben benieuwd of jullie hem vaker gaan gebruiken, want ik vergeet hem meestal (bloos).

Anoniem zei

Prachtige foto's weer en die schommelstoelen, mooi!!!!! Zou je moeten vergroten en inlijsten.

Geweldig hoe ze Hot Tube op zijn plek zetten.
Nou wacht op de foto's als je erin zit.

Erna

Nel zei

Nou eindelijke werkt dan alles weer zoals het hoort. Ik sluit me aan bij je vorige bezoekers : mooie foto van die schommelstoelen, ik vind het heel Hollywood-achtig.

Anoniem zei

Toos
Hoi het ziet er wel dekadent uit hoor.
Maar geniet er maar lekker van ,goed voor de vermoeide spieren enz.

Anoniem zei

Geweldig Peet leg de handdoeken maar alvast klaar voor als we uit de Hot Tube komen :-))

Anoniem zei

Wat prachtig die herfstfoto's!! Echt helemaal in sfeer!! Die schommelstoelenfoto is echt heel mooi!!!

En wat ziet jullie jacuzi er heerlijk uit zeg!!
Hebben jullie er al in gezeten??

Annemiek zei

Eindelijk is al dat gedult beloont, en nu maar lekker bubbelen.

Petra zei

Ja ja, we hebben al lekker gebubbeld hoor Marieke. En het was echt genieten. Heerlijk. Heel goed voor mijn rug en nek !

Anoniem zei

Lijkt me idd heel goed voor je nek e.d. Nu kan je zo vaak als je wilt!
Heerlijk!

Anoniem zei

He Petra, Ik ben even aan het bijlezen op je blog, met een bakkie erbij. Die hot tub was wel wat geweest na de marathon. Geweldig die schommelstoelen.
Je bent ook al helemaal ingeburgerd he, leuk !