maandag 28 november 2005

Zie ginds komt de stoomboot

Had nog niet net de kerstversieringen klaar en ja hoor vandaag post van Sinterklaas. Sinterklaas is daarom vast niet blij met ons, maar toch had hij nog meer kadootjes naar ons gestuurd. Hoorde vanmiddag iemand kloppen op onze voordeur. In deze tijd van het jaar kan dat heel verdacht zijn, natuurlijk. Stace liet ook meteen zijn Beardie sirene horen in de vorm van een whoowooeeef. (Misschien moet ik hem toch eens voorstellen als mascotte van de Huricanes, die na elk doelpunt het zelfde geluid produceren) Maar zijn blaf alarmeerde mij wel en liep dus naar de voordeur, maar zag niemand staan. Huh, dat is vreemd? Stace die natuurlijk achter mij aan huppelde sprong wel ineens met een sprong op de deurmat en daar zag ik het liggen......

Image hosted by Photobucket.com

Yippie, post van Sint. Gek ik dacht te herkennen dat het een bekend handschrift was uit Voorhout, maar misschien ben ik in de war ;-) In ieder geval stond er op dat het pas op 5 december uitgepakt mag worden. Dat wordt nog een hele opgaaf voor een aagje als ik ;-)

Groetjes Petra

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is nog eens een leuke verrassing!!
Kan je je inhouden de komende dagen?? Of kriebelt het toch wel heel erg?

Wel een paar mooie sinterklaasliedjes zingen he, dat verdient die lieve Sint wel!

Anoniem zei

Afgelopen zaterdag nog met je gesproken over de sint en het zingen van sinterklaasliedjes. Je hebt goed je best gedaan want de sint heeft de liedjes toch gehoord (toch niet vals gezongen). Veel plezier met je cadeautje en nu maar wachten tot 5 december!! De sint en zijn pieten weten nu waar je woont, dus vooral doorgaan met zingen. Misschien komt hij nog een keer langs, je weet maar nooit.

Karin

Petra zei

@ Marieke
Inderdaad dat verdient de lieve Sint zeker ;-)

@ Karin
Nou dan ga ik nog maar even door met zingen. Kan je niet even komen helpen, we vormden vroeger zo'n mooi koor voor de kachel, ha haha.

Groetjes Petra

Anoniem zei

Wil graag bij je langskomen om nog eens met zijn tweetjes een sinterklaasliedje te zingen, maar helaas zit het er niet meer in dit jaar. Het was vroeger inderdaad een mooi tafereeltje van ons wij hadden het reuze naar ons zin zo voor de kachel (wat worden we oud hé als we zo gaan praten, hahaha). Vooral de volgende morgen als onze schoentjes rijkelijk gevuld waren.
Karin

Anoniem zei

Nou de Sint heeft extra zijn best gedaan want hij was super snel deze keer.6 daagjes maar.
Zeker omdat hij je heeft horen zingen hihihi.

Erna

Anoniem zei

heej peetje
ik kan echt niet meer op skype
snap er niks van.
Kun je misschien jou e-mail
en die van oma even mailen
naar divanioo@hotmail.com

want anders spreek ik jullie
weer zo lang niet :(

oja heb je geen msn?
want daar kun je ook
met de mic praten met elkaar

kusjes monique