zondag 8 januari 2006

Voorjaar

Vanmorgen na het wandelen lekker met de honden in de tuin bezig geweest. Had de spulletjes voor behendigheid neer gezet en heb een nieuwe lading tennisballen vorige week gekocht en had nog zo'n "ver-weg-werp" stokding. Dus eerst ballen en daarna over de sprongetjes. Het is nog een hele truc om dat met twee schatjes tegelijk te doen. Connor gaat vaak midden in staan zodat Stace niet kan springen en die dan op zijn beurt weer pissig is en dan wil Connor met hem spelen. Afijn, ze hadden dikke pret. Zelfs Connor sprong op het laatst over de sprongetjes en de band. Ok, met een snoepje gelokt dat wel, maar hij ging mee doen ;-) Het voelde buiten echt als voorjaar. Een beetje warm zonnetje en veel mensen buiten op de been. Lekker !!!
Wilde jullie ook even op de hoogte brengen van mijn plannen voor morgen. Het gaat namelijk gebeuren.... Ik ga morgen naar een sportschool hier in de buurt. En dat niet alleen, ik ga als het mee zit nog sporten ook, ha haha..... Het was 1 van mijn goede voornemens voor 2006. Was in november er ook al mee bezig geweest maar het kwam er weer niet van. Maar nu dus wel! Hier is de link naar de sportschool. Hij is vlak bij ons in de buurt en ze hebben er twee zwembaden. 1 Binnen en 1 buiten. Ze geven daar Aqua fitness en dat wil ik dus gaan doen. Maar je mag ook gebruik maken van de apparatuur in de fitness zaal en alle andere sportlessen zoals steps enzo. 's Zomer is ook het buiten bad open en kan je er ook lekker baantjes zwemmen en hebben ze vrijuren zegmaar. Vroeger deed ik dat dus ook in Zierikzee en in Hellevoet, en vond dat altijd heerlijk. Dus heb goede hoop. Laat morgen zeker even weten hoe het gegaan is ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk temperatuurtjes zo bij jullie .
Ik zag het al op de weerkaart.
Hier is het ook lekker, ...koud vriesweer.

Goed van je, eindelijk weer sporten.Zwemmen vindt ik ook heerlijk om te doen ,lekker banen trekken.

In tegenstelling tot jouw heb ik vorige week mijn lidmaatschap opgezegd van de sportschool.
Nu ik 2 x per weeek z'on 2 uur loop met de honden, schoot het er bij in en er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden.
Dus ik ging meer niet dan wel, ook zonde van het geld.

Erna

Petra zei

@ Erna
Ha ha ha, door deze wisselwerking houden we het klantenbestand van de sportscholen in de wereld weer mooi op niveau ;-)
Groetjes Peet