vrijdag 13 januari 2006

Vrijdag de dertiende....

Vanochtend wezen zwemmen en het was weer leuk. "Jumping Jacks" in het water en de "Cheerleader Jacks". Ja, ja, ik kom helemaal in de termen van het aqua fitnessen :-) De leukste vindt ik toch wel: "Making hearts in the water with your legs". Het klonk heel ingewikkeld, dus toen ik het ging proberen, dacht ik hey die ken ik al een jaar of 30. Het was dus gewoon de schoolslag ;-) Het was duidelijk dat mijn mede aqua ploegers het niet zo heel erg konden, want de meesten zakten lichtelijk naar beneden of kwamen niet vooruit. Duidelijk een verschil van de standaard zwemkennis. Misschien komt het omdat in NL overal wel ergens water is en dat iedereen daar eigenlijk wel op zwemles gaat. Denk dat dat hier misschien minder is of zo. Maar ik heb een uur weer gespetterd en alle spieren lekker los gegooid.
Merkte pas later op de dag dat het vrijdag de dertiende was vandaag. En ik zou dat later nog gaan merken. Ik wilde namelijk nog even stofzuigen. Was bijna klaar toen ik nog even de trap wilde doen. Op de trap hebben we een breder stuk in het midden en dat wilde ik ook stofzuigen. Op de terugweg op de trap dacht ik dat ik al op de grond stond, maar ik moest nog twee treden en ging dus achter over.... klababberboem en Peetje lag.... Moet zeggen dat het eerste gedeelte van de val nog ging, maar dat ik daarna nog over de stofzuigerslang struikelde was net iets te. En kwam met mijn hoofd tegen de voordeur. En ik ben ook een teut, want ik ging gelijk kijken of er geen deuk in de deur zat, ha ha. Denk dan moet ik die Mike weer bellen. En daar had ik eigenlijk geen trek in. Nee, geen deuk, gelukkig. Maar ga toch maar weer even liggen, het duizelde namelijk behoorlijk..... Even een minuutje zo gelegen en om het hoekje kwam een bruin hondje gluren. Die had vast mijn schuiver ook gehoord. En ik moest zo lachen. Hij moet namelijk niet zoveel van de stofzuiger hebben en is altijd daar waar de stofzuiger niet is. Maar ik lag op de grond en de stofzuiger stond nog aan. Da's wel heel vreemd hoor vrouwtje. Maar ik kom niet vooral te dicht bij, maar wil wel alles even in de gaten houden. Het is ook zo'n lekkere druif. Daarna langzaam weer opgestaan en even gezeten en de duizeligheid ging weer weg. Gelukkig. Verder even nog alles bewogen en alles doet het nog, dus de schade valt mee ;-)
Daarna moest ik nog even naar de Walmart. Gisteren had ik met Erna geskyped en zij was naar de markt bij haar in de buurt geweest en ze vertelde dat ze een bos tulpen had gekocht. Ik had een kreet gegeven van verrukking. Ik ben namelijk gek op bloemen, maar vind het hier een beetje lauwtjes wat bloemen betreft. Type anjer en orchidee is hier doorsnee en zou graag weer met een dik pak bloemen thuis komen en dan een mooie vaas vullen. Gisteravond ontving ik dus als troost van Erna een pretboeket per email. Moest er erg om lachen. Maar wat gebeurt er vanmiddag bij de Walmart? Staan er ineens allemaal tulpen op de plaats van de standaard anjers! Natuurlijk een bosje mee genomen. "Maar" 7 stuks in 1 bosje, maar ik ben er reuze blij en ze fleuren de hele woonkamer op. Leuk!!
Had trouwens nog iets leuks. Van de week ontving ik een filmpje van mijn neefje Dylan. Nou niet van Dylan zelf hoor, maar van mijn zus. Het blijkt dat Dylan golftalenten heeft ala Tiger Woods. Heb er heel erg van genoten (en gelachen) om hem aan de gang te zien om het balletje in het gaatje te krijgen. Hij houdt er een hele speciale tactiek op na, maar is reuze effectief ;-)
Dacht laat ik het filmpje op het blog zetten.

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

Annemiek zei

Ha, grappig dat filmpje. Hij heeft het doel wel door; de bal moet in het holletje!
Jeetje, het was echt een vrijdag de dertiende voor je. Ga in godsnaam nooit meer stofzuigen op zo'n dag, levensgevaarlijk!

Anoniem zei

hoi
Een grote val en een bos tulpen als goedmakertje. Ik hoop dat je er verder geen last van krijgt. Leuk dat golven. Jesse krijgt er er een harde dobber aan om hem voor te blijven. Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Deze keer geen Tulpen uit Amsterdam :-))
Nou Dylan Woods heeft echt talent, moest zo lachen om die laatste slag whahahaha.

Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Die dylan komt er wel, vooral bij het putten!

Anoniem zei

Na zo'n val moet je jezelf zeker trakteren op een mooie bos tulpen. Zeer verdiend!!

Het filmpje blijft leuk, moet iedere keer opnieuw lachen bij het kijken.

Karin