maandag 13 februari 2006

Ahhhhhh zoveel Post!!!

Vanmorgen was ik weer naar de zwem geweest en toen ik terugkwam stond er in het inhammetje van de garagedeur een pakketje. Leuk!!! Gauw de auto weg gezet en naar het pakketje toe. Hij was van Ron en Erna. Het was weer een overheerlijk pakket met allerlei lekkers!! Oh wat worden we toch verwend. Ook heerlijk wat Libelle's en voor Ron auto/motor boekjes.... Super. En natuurlijk wat lekkers voor de honden, die al kwispelend bij me stonden en er als de wiedeweerga vandoor gingen met hun kluif uit Nederland. Leuk toch. Wordt er altijd zo blij van.
Toen kreeg ik ook nog een leuk emailtje vandaag. Jeannette, een vriendin van de lagere en middelbare school had me een heel leuk mailtje gestuurd. Het blijkt dat zij mijn blog dus ook leest. Zo leuk om weer van haar te horen. Inmiddels is zij van Rotterdam, via Haarlem naar Almere verhuisd. En zelf ben ik ook helemaal van plek veranderd. Terwijl we dat vroeger helemaal nooit gedacht zouden hebben. Zo raar dat dat het in het leven soms zo gaat als het gaat. Maar des te leuker nu een mailtje van haar te krijgen en ik ben weer helemaal op de hoogte ;-)
Maar dat was nog niet alles vandaag. Toen Ron thuis kwam nam hij de post uit de brievenbus mee naar binnen. En het was een hele stapel zelfs!!
Volgens mij heeft de postbode alle post uit Nederland opgespaard voor vandaag. Er zat o.a. een superdikke enveloppe in. Ik zag het al, die was van Anja! Ze had al diverse keren gevraagd of ik nou al post had gehad. Maar moest steeds nee zeggen. Maar vandaag niet! De enveloppe was nu echt binnen. Moest mezelf echt beheersen om niet te gaan scheuren. Oh, ik ben echt erg hoor. Inmiddels had ik me namelijk in die drie weken natuurlijk al tig keer afgevraagd wat Anja voor ons verzonnen had. Het was een kookboek!! Leuk! Met allemaal stoofgerechten. Anja weet maar al te goed hoe (laag) mijn culinaire niveau is en dat ik nu zo blij ben met die Crockpot. Nou begint het tenminste ergens op te lijken, ha ha ha. En in dit boek stonden allemaal leuke 1 pansgerechten. Mmmmmm.... Anja ik laat het weten hoor of het wil lukken ;-)
Maar er waren nog meer enveloppen. Inmiddels was Ron al aan het openmaken geslagen. Een kaart van Ada en Henny!! Precies op tijd. Het was een verjaardagskaart voor ons Valentijntje!!!

Image hosting by Photobucket

Morgen, op Valentijnsdag, is namelijk Connor jarig en Ada en Henny zijn de fokkers van Connor en Stace. Onze lieve knuffel wordt alweer drie jaar. Het is misschien toeval, maar Connor is dus op valentijnsdag geboren, maar hij is ook echt zo'n lieve kroelhond. Het is zo'n "lieffie". Gewoon een super Valentijnshondje! Zag van het weekend al dat Henny hun website ook heeft aangepast in Valentijns stijl. Zo leuk. Hun dochter, Wendy, is afgelopen vrijdag getrouwd en vond het heel leuk om de foto's te kunnen bewonderen. Het maakt de wereld zo'n stuk kleiner dat internet.
Maar terug naar de post. Er was nog meer..... Van Yvonne en Ton. Ook een verjaardagskaart voor Connor. Zo leuk toch.... Van Vera de Muis, alhoewel er dit keer natuurlijk, hoe kan het ook anders een hondje op stond. Leuk, leuk, leuk....
En alsof alle kaarten nog niet genoeg waren er zat nog een brief bij ook. Het was een brief van de moeder en vader van Ruud. Zij zijn in Juli samen met Ruud en Annemarie en (ook) Ron en Petra, hier geweest en we hebben zo'n leuk weekend met ze gehad toen. Naar aanleiding van ons kerstkaartje had ze een hele leuke brief getikt. Heerlijk verhaal er in. Echt Ruud's moeder, zo grappig. Goed toch he? Hoe al die post je zo vrolijk kan maken..... Bedankt allemaal voor het opsturen, en bedankt postbode voor het opsparen van al die leuke post ;-)

Image hosting by Photobucket

Enne... die mooie rode tulpen?..... die heb ik van mijn eigenste Valentijn gehad! Lief he? Kom helemaal in de stemming hoor zo. Morgen gaan we met zijn tweetjes naar de bioscoop. Vind de bioscoop altijd zo gezellig. Waarschijnlijk wordt het de nieuwe film van de Pink Panther met Steve Martin.
Was vandaag ook weer met de honden buiten bezig. Het was weer heerlijk weer. Fris windje, maar een o zo stralend zonnetje. En dacht ik zal ook es even een foto maken van onze bijna in bloei staande Japanse kers. Dit is niet 1 van de net geplante bomen, maar deze had ik in de zomer gekocht en ik vind het zo leuk dat hij zo goed is aangeslagen. Met al die mooi roze knoppen die je nu zo goed kunt zien.

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Hopelijk doet hij er nog even over om helemaal in bloei te komen, want het is 's nachts best nog wel frisjes. Ik zag trouwens ook dat de narcissen nu ook al heel snel groeien. Pas vertelde Eugenie me dat hier alles een stuk eerder uit komt dan in NL. Hoop maar dat het allemaal volgens het boekje van de natuur gaat met al dat nieuwe groen. Het zou zo zonde zijn dat het door een flinke kou ineens allemaal weg is, zonder dat wij ervan hebben kunnen genieten. Maar voorlopig zegt de weerkaart dat het alleen maar warmer wordt, dus we hebben goede hoop!

Groetjes Petra

6 opmerkingen:

Petra zei

Hee, Petra, ik moest vanavond aan jou denken, want er waren sneeuwfoto's op tv en een ervan waren volgens mij hetzelfde ras hondjes als Stacey en Connor. Ze noemden ze "sheepdogs", maar ze zagen er precies als jouw hondjes uit!

Anoniem zei

Heerlijk he al die post uit Nederland, geniet ervan! Als je wat dichterbij zou zitten zou je zo in ons bladen rouleersysteem kunnen. Happy Valentine's day voor Stacey en voor jullie ook natuurlijk!

kastelke zei

Happy Valentinesday, Connor! En ik hoop dat zijn baasjes ook een fijne valentijnsdag hebben!
Mooi, die boom zo al in bloei...

Anoniem zei

Nou die postbode had alles mooi uitgekiend.
Heerlijk zoveel post van alle bekenden uit nederland.

Gezellige dag vandaag en geef Connor en Stacey een dikke knuf

Erna

Nel zei

Jij ook Happy Valentine's Day. Je hebt al een heerlijk voorproefje gehad. Leuk...

Anoniem zei

Is echt leuk zeg al die post :-))
Voor jullie allemaal Happy Valentine en speciaal voor de Valentine gefeliciteerd!!!!