woensdag 1 februari 2006

Laatste goede voornemens

Om januari goed te beeindigen ben ik gisteren nog aan het bellen geweest voor mijn goede voornemens. Namelijk, een tandarts en een huisarts gaan vinden. En missie is geslaagd. Heb een tandarts gevonden die onze verzekering accepteert en die ook nog es vlakbij is. Mag nu dan ook 6 maart naar tandarts Mc Kenzie voor de controle, Yippie, ahum....
Ook aan het bellen gegaan voor een huisarts en toen vroeg de assitente wat mijn klachten waren. Dan kon ze dat opschrijven. Huh? Maar ik heb nog niks, ik wil me alleen aanmelden in uw praktijk. Oh, dat was niet nodig hoor. Ik kon altijd naar hen bellen als ik hen wel nodig had en werd dan meteen ingeschreven. Het verzekeringsgedeelte was in ieder geval in orde zei ze, dus dat was geen probleem. Oh okay dan, zei ik en schreef het nummer meteen op voor het geval we hem nodig zouden gaan hebben in de toekomst. Daarna ging ik nog even naar mijn auto in de garage want ik had er nog wat in laten liggen. Terwijl ik dit wilde pakken, hoorde ik weer knak...... Inmiddels alweer een bekende knak, ach nee, niet weer mijn rug he? Ja, het was weer foute boel en probeerde het geheel weer in een rechtere vorm te krijgen, maar dat ging even niet lukken. Met een kromme rug terug het huis in en gelijk maar even plat. Terwijl ik plat lag, bedacht ik me dat ik nu wel naar de huisarts kon gaan bellen voor een afspraak, ha ha ha. Lang leve mijn goede voornemens. Maar uiteindelijk toch maar weer niet gedaan. Hoop nog steeds stilletjes dat het voorlopig weer een poosje weg blijft. Vond het ook niet eerlijk van mijn rug trouwens, want ik was speciaal voor dat gedeelte gaan zwemmen en nou kwam het gewoon weer terug. Het leven is niet eerlijk ;-) Vanmorgen nog steeds een tikkie krom wakker geworden en zag Connor al denken, daar gaat mijn wandeling weer. Het vertrouwde rondje gaf al moeite dus geen autorijden en geen lange wandeling voor de heertjes. Ook voor hun was het leven vandaag niet eerlijk, ha ha ha. Maar toen ik terug kwam van het rondje, kwam even later de UPS aan de deur. Het ontbijttafeltje!!!! Yippie... Leuk!
Hier het eindresultaat met ala Petra ;-)

Image hosting by Photobucket

Groetjes Petra

11 opmerkingen:

Jeanine zei

Goh Petra, wat vervelend van je rug! Ik hoop dat het snel weer helemaal beter is. En leuke tafel, hij staat gezellig!

Anoniem zei

He bah Peet weer je rug waardeloos....Beterschap meid !!!!
Wat een schattig tafeltje, ik zie ons ontbijtje er al opstaan ;-)

kastelke zei

Petra, misschien moet je eens een (wekelijkese) massagebeurt bij op je lijstje van goede voornemens zetten?
Veel beterschap!

Anoniem zei

hoi

Nou je rug laat je wel lekker in de steek zeg. Zorg je al de hele maand goed voor hem krijg je dit weer. Rustig aan maar weer. Heel leuk tafeltje. Die stoelen staan er mooi bij. Groetjes Ingrid V

Nel zei

Ik hoop dat je als je dit leest weer wat opgeknapt bent. Doe je zo je best, begint het weer. Maar misschien door het rustig aan te doen dat het vandaag beter gaat.
Leuke eethoek !!

Anoniem zei

Jeempie weer in je rug geschoten,
vervelend.

Misschien heeft je sportschool wel een masseur in dienst, zou ik zeker eens proberen.

Enne Yvon dat ontbijt zie ik ook al voor me.
Ziet er heel gezellig uit.

Erna

Anoniem zei

Hoi Petra, Wat vervelend dat je toch wel vaak last van je rug hebt.
Sterkte ermee en doe toch maar een beetje voorzichtig met al dat sporten, is je rug misschien toch niet zo gewend.
Leuke (ontbijt)tafel, staat wel mooi zo.
Groetjes, Nellie

Anoniem zei

Sterkte met je rug, en anders toch gewoon even naar de dokter. Ze zijn hier wel erg behulpzaam en aardig. En je gaat meteen door de molen. Staat mooi hoor je tafeltje !

Petra zei

Vervelend van je rug! Ik zou er toch even naar laten kijken als het niet gauw beter wordt!
Goed, dat die dokter niet eerst een "checkup" vereist, dat moet hier altijd wel voor nieuwe patienten.

Petra zei

Bedankt voor alle lieve woorden!!!
Het gaat inmiddels al weer wat beter met de patient en loop nog niet als een "kievit" maar ze loopt weer ;-)
Groetje Petra

Anoniem zei

Hè bah wat naar nou, je rug!! Ik hoop dat je gauw helemaal pijnloos bent!! Sterkte!!

Dat tafeltje staat echt supermooi bij de stoelen en in jullie huis!!
Helemaal mijn smaak!! dat jullie ontbijtje maar lekker mag smaken van die tafel!!