vrijdag 24 februari 2006

Shopping

Vandaag ben ik es even wezen shoppen. Even naar de Marshalls, Linen and Things, BedBath&Beyond, Steinmart, BJ's en DSW.

Image hosting by Photobucket

Ik had mijn fototoestel meegenomen en was helemaal van plan om een aantal foto's te schieten van de diverse winkels. En uiteindelijk is dat er maar 1 geworden. Sorry hoor. Krijg je er van.... als je zo lekker aan het shoppen bent ;-)
De enigste foto is vanDSW. En DSW is een schoenen winkel, waar alle dozen in alle maten in de winkel staan. Dus je kan lekker op je gemak alles passen. En ben er dus ook wel een poosje binnen geweest. Ben uiteindelijk dus ook met een paar schoenen, nou eigenlijk slippers, naar buiten gekomen. En wel een paar Teva's. Die zitten altijd zo lekker en strakjes als het weer warm weer wordt is het wel lekker een paar "Flippyfloppers" te hebben.
Verder wilde ik voor een nieuwe wasmand kijken, want van degene die we nu hebben is de deksel overleden. Triest, ik weet het. En al met kon ik ook niet slagen voor een nieuwe. Dus we doen het toch nog maar even met de oude, zonder deksel.
Daarna nog even naar Steinmart. Dit is een winkel waar ze eigenlijk van alles verkopen. Net zoals Marshalls, waar ik ook even naar binnen ben gegaan. Het is altijd weer afwachten wat er nu weer staat in de winkel. Ze hebben meestal iets van partij goederen. En nu had ik bij Marshalls mooie handdoeken kunnen scoren. En bij Steinmart een leuk fotolijstje.
Als afsluiter naar de BJ's. Daar verkopen ze altijd lekker brood, dus heb brood voor het weekend meegenomen.
Daarna weer naar huis en nog even lekker in de tuin gezeten. De hondjes hadden het weer heerlijk naar hun zin. De temperatuur was niet zo gek hoog, maar zo in het zonnetje was het erg lekker. Ik kan altijd zo genieten als de honden zo heen en weer lopen te rennen.
Zojuist even het journaal gekeken en op het journaal was, dat Donald Rumsfeld op bezoek was in Camp Le Jeune. Camp Le Jeune is een militaire basis in North Carolina en sinds een poosje volg ik de twee blogs van Mary-Ann en Patricia die nu in Camp LeJeune wonen. Grappig om nu beelden te zien op tv, wat voor hen zo dichtbij moet zijn. Ben benieuwd of zij het ook op tv hebben gezien. Zal gerust ;-)
Voor strakjes hebben we een DVD gehuurd. In her shoes met Cameron Diaz.... Lekker even "vrijdagavonden".
Vast een nieuw werkwoord, die niet terug te vinden is in de Dikke van Dale ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Peet, Tevaatjes ga ik ook scooren als ik bij je ben.

Je vergeet wel ff te vermelden dat nederland een GOUDEN plak heeft gewonnen op de 10 km schaatsen.

We hebben Chat verslaan hihihi

Erna

kastelke zei

'In her Shoes' vonden wij een hele leuke en ontspannende film! Wij zijn hem gaan zien nadat Petra (http://nederlandseamerikaan.blogspot.com/) er zo enthousiast over geweest was.

Anoniem zei

Neeeeeeeee, niet gezien, jammer!
Had graag willen zien hoeveel ze van Camp Lejeune in beeld brachten.
Heerlijk he, Marshalls, ik slaag altijd wel.
In her Shoes vonden wij een leuke "feel good movie". Ik vind Cameron Diaz altijd erg leuk.
Goed weekend verder! Groetjes "de buren"

Petra zei

@ Erna
Jaaaaa weer goud.
Ik zag op foto's op het internet dat Cheek in het Holland Heineken huis had opgetreden. Cheek komt uit Greensboro, North Carolina ;-)
Leuk om dat zo samen te zien swingen. Nederland en Amerika naast elkaar. Chad heb ik niet gezien ;-)
Was waarschijnlijk niet zo in een feeststemming.....


@ Kastelke
Vond het inderdaad een leuke film. In het begin moest ik even inkomen, maar zat aan het eind lekker mee te snotteren, hi hi hi.
Camerond Diaz was heel erg leuk en goed weer.

@ Patricia
Ohhhh je hebt het gemist. Je zag stukjes van zijn speech en een soort van verzamelgebouw op de achtergrond (bruin) en wat straten heeeeeel snel.
Waren jullie mooi in het nieuws zeg ;-)

Anoniem zei

Hé heb ik ook gemist zeg. Hahaha zo zie je maar weer. Enne...wij hebben hier ook al wat teva's gescoord. Zelfs de kinderen lopen er de hele zomer op, ideaal ! Vrijdagavonden...heerlijk !