vrijdag 10 februari 2006

Olympics

Terwijl ik dit zit te schrijven, is de opening op tv van de olympische spelen net begonnen. Gluur over het randje van de laptop steeds even mee. Het ziet er allemaal weer heel mooi uit. Kreeg ook een berichtje van Yvonne via de Skype dat zij het dus allang gezien had. We lopen dus even een paar uur achter.....
Maar ben benieuwd of we nog een paar Nederlandse spelers voorbij zien schieten ;-)Voorlopig is het veel Amerikaans wat de klok slaat. Maar ook veel aandacht voor de stad Turijn. Het viel me op dat Google ook hun logo aangepast hebben. Vind dat altijd wel grappig als ik de computer aanzet. Ze zijn daar altijd heel creatief in vindt ik.



Net nog even naar de Home depot geweest vanavond. We hadden wat isolatie materiaal nodig en ik sta toch iedere keer weer verbaasd hoe behulpzaam ze hier toch zijn. En de Homedepot, die vlak bij ons, is toch wel een uitschieter. Ron had een bepaalde maat nodig en eigenlijk mocht dit niet op de machine gezaagd worden. Wat ze normaal altijd doen. Maar de verkoper wilde hem wel helpen hoor. Dus werd er een collega bij geroepen en samen hebben ze het grote stuk piepschuim netjes voor ons op maat gemaakt. Met hoekpas en stanleymes en met een heel brok geduld. Ongelooflijk...... Ron en ik liepen lachend de Amerikaanse Gamma weer uit met het isolatie materiaal keurig op maat. Super toch weer.
Als het weer het toelaat gaan we zondag even lekker naar het strand. Ik zeg expres als het weer het toelaat, want er wordt misschien vannacht wat sneeuw verwacht. En eerlijk gezegd vindt ik dat wel erg leuk!! Het zal er om hangen vannacht.

Image hosting by Photobucket

Wil iedereen een lekker Olympisch weekend toe wensen en.... wie weet een paar gouden plakken hier en daar.....

Groetjes Petra

1 opmerking:

Nel zei

Jij ook een fijn weekend en duimen voor de schaatsers.