maandag 9 november 2009

Gelunched

Vanmorgen ben ik eerst een stuk wezen wandelen met de doggies. Heerlijk weer was het vandaag. Had toen ik weg ging nog mijn jas aan, maar allemachies wat was het warm. Halverwege dus maar uit gedaan. Wat een zaligheid is dat, om dat in november te kunnen doen. Gisteren had Ron zelfs nog het gras moeten maaien. Want dat groeit met deze temperaturen ook nog gewoon door.

Photobucket

Okay, wel in korte broek dat is dan wel weer prettig, maar het mag nu toch wel eens stoppen met groeien niet?

Vandaag had ik met Guus afgesproken om te gaan lunchen bij Panera Bread. En gisteren las ik op zijn website dat hij lekkere speculaas gebakken had. En laat hij nou een stuk voor ons bewaard hebben! Wat een mazzelaars zijn we he? Guus het was erg lekker hoor! De lunch trouwens ook ;-) Hartstikke bedankt.

Photobucket

Bij Panera bread neem ik eigenlijk altijd de Asiago cheese bread met roast beef. Heerlijk vind ik die. Maar moet zeggen dat de Chopped Chicken Cobb salad er ook erg goed uitzag. Misschien die een volgende keer nemen. Het was weer gezellig om bij te kletsen met Guus. Aankomend weekend gaat hij naar de Heritage days in New York waar we vast meer van kunnen gaan lezen op de Dutch in America website. Heerlijk vooruitzicht hoor, lekker naar New York! Hierna ben ik gelijk door naar school gereden.

Photobucket

Photobucket

Om half 1 beginnen de lessen. Natuurlijk begonnen we weer met een test. En we kunnen wel stellen dat ik de tram of metro mis. Vroeger toen ik naar school ging, was dat voor mij het ideale moment om sommige dingen nog even door te nemen. Maarja in de auto is dat even wat moeilijker niet? Dan kan je niet nog even alles snel door bladeren. Maar gelukkig is er dit weekend toch nog wat blijven hangen in het snotterhoofdje ;-) Inmiddels gaat het gelukkig al een heel stuk beter met me. Nog een klein kuchje, maar voor de rest stukken beter.

Zojuist zijn Ron en ik zelfs weer samen gaan joggen. En moet zeggen het ging best goed. Vorige week toen ik niet lekker was, ben ik niet geweest. En moet zeggen dat ik er een beetje tegen op zag om nu weer te gaan lopen. Maar het viel echt reuze mee. De conditie was dus niet ineens verdwenen na een week niet lopen. Daar blijf ik toch altijd wel een beetje bang voor. Heb nog steeds zoiets, dat als ik "spijbel" ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen. Ben juist zo blij dat ik het nu al zo lang vol hou. Maar het viel gelukkig mee!

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

Anja zei

Oh, heerlijk om te lunchen bij de Panera Bread, helaas hebben wij die hier niet. Helemaal gezellig om samen met Guus te lunchen.

Bibi zei

Gelukkig dat het nog meeviel met het joggen. Lekker joh spekulaas koek! Het is er ook echt het seizoen voor, lekker om in de thee te dopen. YUM!

Annemiek zei

Leuk dat Guus speculaas voor je had. Ik had nog nooit van de heritage days gehoord. Er zitten wel leuke dingen tussen.

Anoniem zei

Ziet er goed uit die speculaas, heerlijk! Dit zijn slechte tijden voor Jetje ;-)
Ongelofelijk Ron in z`n korte broek op de maaier in November, moet niet gekker worden ;-)

Grtjs Mariet

Anoniem zei

Ziet er goed uit die speculaas, heerlijk! Dit zijn slechte tijden voor Jetje ;-)
Ongelofelijk Ron in z`n korte broek op de maaier in November, moet niet gekker worden ;-)

Grtjs Mariet