zondag 8 november 2009

Hulu

Wat is dat nou weer dacht ik eerst. Maar nu ik weet wat Hulu is, vind ik het geweldig! Hulu is namelijk de Amerikaanse uitzending gemist. Nou mis ik niet veel, want we hebben zo'n DVD optie bij Time Warner cable. En dan stel je 1 keer een serie in en dan neemt het apparaat elke week op dezelfde tijd geheel automatisch je favo serie op.

En nou ligt het probleem bij "favo". Want op zondag zijn mijn meest favoriete programma's op tv. Amazing Race, Brothers & Sisters en Army wives. En nou gaat dat net altijd goed. Behalve als Sunday Nights Football weer eens een keer uitloopt. Dan loopt het hele opneemschema in de war. "Helemaaaaaal-in-de-war", kunnen we wel zeggen!!!
En zo ook vorige week en was Amazing Race niet opgenomen. Normaliter al drama, maar nu was Amazing Race (soort van Peking Express) ook net in Nederland zeg! Nog erger. Ik baalde enorm. En had al op youtube zitten kijken, maar daar zag je steeds maar kleine stukjes. En toen, toen dacht ik vanmiddag ineens aan Hulu.com. En dus heb ik net naar Amazing Race zitten kijken op de laptop. En jeetje wat heb ik zitten lachen.

Sommige dingen zijn natuurlijk vreselijk prototype, want natuurlijk klompendans en molens. Maar ook stukjes van Groningen, boerengolf en een heerlijke oerhollands weertje voor de deelnemers. Want natuurlijk was het wind tegen op het fietsje. Wat een woei daar in de polder! Maar wel hartstikke leuk om te zien allemaal.

Dit seizoen doen er ook twee mannen mee van de Harlem Globe trotters. En zij kozen voor de klompendans. En nog nooit heb ik die zo swingend gedanst zien worden. "Soul train", riepen zij dan ook. Echt, ik moest zo lachen. Het lachen verging hun overigens wel snel, omdat ze na de dans een overheerlijke haring moesten zien weg te werken. Maar wat een mooi stel!

Weet niet of je in Nederland deze aflevering nummer 7 ook kunt zien, maar het is echt een aanrader. Op Youtube vond ik het stukje van de soultrain, maar de hele uitzending is echt leuk om te zien.



Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Anja zei

Hulu....nog nooit van gehoord maar ik zal er eens een kijkje nemen. Uizending gemist.nl ken ik natuurlijk wel en volg daar enkele programma's.

Jessica zei

Hoi Petra,
Volgens mij kan je normaal gesproken niet de hele uitzending zien in Nederland. Is voorbehouden aan Amerikanen (jaha, een voorkeurspositie). Geen idee of Hulu het in NL wel doet.
Wij hebben het echter op de een of andere omslachtige manier wel kunnen zien op de laptop, en wij hebben ook enorm moeten lachen! Inderdaad vooral ook om die Globetrotters. Dat gezicht van die ene met die haring :-) "I don't want to talk about it" haha. Ik vind haring ook niet te eten!
Groetjes uit een (inderdaad) winderig en koud Nederland (maar wel onder het genot van een lekker bakje herfstthee...)

Marjon zei

Hoi Petra,

Ik kan het hier helaas niet zien, dat is voorbehouden aan Amerikanen :(

Mijn dochter kijkt heel veel Amerikaanse series maar die download ze allemaal van Torrentz.

Anoniem zei

Ik kwam er dus ook achter dat we het niet konden zien...helaas.
Het youtube filmpje was leuk, als ze maar nou niet denken dat we er altijd zo bij lopen hihi.
Groetjes, BiancaF

Ineke zei

Helaas, geen Hulu in Nederland. Echt jammer.
het kleine youtube filmpje was inderdaag grappig.

Anja zei

Dat is toevallig, we hebben dezelfde laptop gekocht :-))

Anoniem zei

hahaha, geweldig!

grtjs Mariet

Anoniem zei

Totdat Hulu officieel naar Nederland komt kan je deze handleiding volgen (of zoals ik laten volgen door me vriend hahaha): Hulu kijken in Nederland