vrijdag 19 augustus 2005

Nog even wachten....

Kreeg vanmorgen een mailtje van mijn zus. Ze heeft mijn moeder naar Schiphol gebracht en alles was goed gegaan. Daarna ook nog even met haar gebabbeld op de Skype. Het inchecken ging goed en ze had in het vliegtuig naar Raleigh een stoel aan het gangpad wat ze graag wilde. Alleen aan de verkeerde kant vertelde ze. Mijn moeder heeft namelijk last van haar knie, maar het gangpad zat nu aan de verkeerde kant. De stewardess vertelde dat dat waarschijnlijk in Londen nog wel te veranderen was. En dat mijn moeder dat daar eventjes aan de stewardess moest vragen. Maar mijn zus zei al, dat doet ze vast niet, ha ha ha. Dus ben wel benieuwd of ze het gevraagd heeft. Mijn moeder spreekt geen engels, maar had haar een aantal zinnen toegestuurd, zodat ze dingen kon vragen op het vliegveld. Vind het allemaal superknap dat ze zo in der eentje naar ons toe komt. Ze vliegt eerst naar Londen en dan met een boeing 777 rechtstreeks naar Raleigh.



Wel super hoe je tegenwoordig kunt zien hoe en wanneer alle vliegtuigen aan komen en alle vluchtgegevens. Ik kon gisteren al aan mijn moeder doorgeven bij welke gate ze op Londen Gatwick moest zijn voor haar overstap. Nu zit ik ook steeds te kijken. En kon zo precies zien hoe laat ze weer vertrokken was uit Londen. Bijvoorbeeld op www.flightarrivals.com. Tik het vluchtnummer in en de maatschappij en je ziet hoe lang ze nog moet vliegen. Echt heel makkelijk. In Nederland zat ik altijd te "teleteksten" op de tv. Maar daar doen ze hier niet aan. Moest daar in het begin heel erg aan wennen. Ik ben namelijk ook zo'n type die bij het opstaan 's morgens de tv aanzette en dan teletekst pagina 101 intikte voor het laaste nieuws en 704 voor het weer. Hier dus het internet aan voor dit alles. Even wennen maar werkt eigenlijk net zo.
Afijn vanmiddag dus moeders ophalen !!! Ik heb er zin in!!!
Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier nog z'on teletekst freak hihi
Had gezien op TT dat het vliegtuig om 10.45 vertrok.
Om 11.00 op het strand vloog er een KLM toestel over, ri Engeland
Echt Waar hoor.
We hebben gezwaaid.
Ik probeerde ook al te kijken of ik kon ontdekken of ze al op weg was naar je.Maar dat lukte me niet.
Maar ze zit erin en is onderweg.

Erna

Anoniem zei

Nog even wachten de laatste uurtjes zullen wel lang duren. Zoals ik al gezegd heb wens ik jullie daar heel veel plezier toe. Ben inderdaad ook benieuwd of ma nog een andere stoel heeft gevraagd.

Adios (kom ik ook in de vakantie stemming, nog één nachtje)
Karin

Anoniem zei

Leuk hoor daar komt mams eindelijk:-)) Heel veel plezier en geef d'r maar een dikke knuf !!!

Nel zei

Wat fijn dat je moeder bij jullie komt logeren. Genieten wordt het dus, ik kan me zo voorstellen dat je aan één doos Klenex geen genoeg zult hebben. Een heel, heel fijne tijd toegewenst.

Anoniem zei

joehoeee!!! alsgoed is moet oma er haast zijn...
ben zo benieuwd hoe alles is gegaan..

veel plezier ..
maar dat moet wel lukke haha..
kusjes en een dikke knuffeeeell voor jullie alleeemaaal :D hhahaha
..monique

Anoniem zei

Hele fijne tijd met je mams hoor! Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt!

groetjes Mariet

Annemiek zei

He wat leuk dat ze er nu echt aan komt. Het zal heel leuk voor jullie allebei zijn nu ze in het echt te zien krijgt hoe je nu woont, en heel leuk voor jou denk ik om alles te laten zien.
Toen ik voor het eerst in de VS woonde waren mijn ouders er pas echt gerust in nadat ze voor het eerst hier waren geweest, en zagen dat het wel snor zat. Daarna waren het ook Amerika gekken geworden.
Heel veel plezier de komende tijd en een leuk weerzien!

Anoniem zei

hallo

is ze er al . ben wel benieuwd hoe het gegaan is met al de engels sprekenden om haar heen.
veel plezier. zij heeft het bijna gered nu je andere moeder nog.
groetjes

ingrid