dinsdag 24 mei 2005

Inge de Bruin gevoel

Zoals ik al gezegd heb is het zwembad hier nu echt open en was het water vrijdag nog koud, maar gisteren en vandaag was de temperatuur hier warm genoeg voor het koude water zeg maar. En heb ik dus mijn eerste echte baantjes gezwommen. Ik vind het zwemmen altijd heerlijk relaxend en met het zonnetje er bij was het helemaal toppie. Maar ik moet zeggen dat ik het nu toch iets anders heb ervaren. Niet heel erg anders, maar wel anders. Het was namelijk voor het eerst dat ik met lange nagels heb gezwommen ( Ja ze zitten er nog steeds aan) en ik denk dat ik nu toch wel een paar tienden van een seconde sneller zwom, hi hi hi. Net als Inge de Bruin met haar lange nagels. Weet zeker dat de nagels haar aan die welverdiende wereldrecords hebben geholpen. Wat een raar gevoel zeg. Je moet alles natuurlijk een keertje mee maken in je leven niet waar. Maar ook die ervaring ben ik nu rijker. En na bijna 35 jaar was het nu echt wel de hoogste tijd voor deze gewaarwording.
Verder ben ik vanochtend naar de garage geweest met Ron's wagen. Een knopje in het dashboard werkte niet goed en Ron had gebeld naar de dealer dat ik om een uur of negen langs zou komen. Nou ik kwam dus aanrijden en de garage zit aan de zijkant van de verkoopafdeling. En meteen kwam er al iemand van de garage afdeling naar buiten gerend. Ik dacht nog dat is toevallig. Maar het bleek dat hijspeciaal voor mij naar buiten kwam. Ik stopte de auto en hij deed mijn portier open en hielp me helemaal op weg. Nog geen twee tellen erna kwam de man naar buiten waarvan ik begreep dat hij met Ron gepraat had. Gaat u maar naar binnen hoor mevrouw en neem wat te drinken en te eten. Wij gaan zorgen dat het helemaal goed komt. Ok???? Ik stond helemaal perplex van zoveel beleefdheid. Dat ging in NL toch nog wel es anders. Al moet ik zeggen dat ze bij de Lancia dealer ook altijd heel erg aardig waren. Maar dit sloeg werkelijk alles!! Wat een serice zeg. Na tien minuten kwam Mr. Smiley weer terug om te vertellen dat ze het probleem gelocaliseerd hadden en dat ze het euvel direct gingen verhelpen. Lukt het nog Mevrouw? Ja hoor, zei ik Hartstikke fijn dat jullie hem direct maken en ik lees nog wel even verder in de krant.... Grote vraagtekens zweefden boven mijn hoofd, ik weet het zeker dat Mr. Smiley dat gezien moet hebben. En inderdaad na 20 minuutjes kwam hij terug en deed de voordeur van de garage voor me open en daar stond Ron's wagen met draaiende motor en met de bestuurdersportier al geopend. Potjandosie...... Mr. Smiley had het echt voor elkaar gekregen. Nou even kijken of het euvel echt verholpen was. (Tjsa een Nederlandse dame blijft toch haar verstandige achterdocht volgen in gevallen als deze) En het was nog helemaal gemaakt ook. Echt heel netjes opgelost en prima service. Heb snel Ron gebeld dat het me helemaal gelukt was, ha ha ha.

Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

4 opmerkingen:

Anoniem zei

zou je eens met annie uit maastricht moeten praten over de renault dealer in almere

die houden geen deur open die lichten je alleen maar op hihi

groetjes van ron uit almere de man van de nicht uit maastricht

doei (te gekke verhaaltjes steeds) ik weet meer van je dan de eerste 20 jaar dat ik over de vloer kom

Anoniem zei

Wat heerlijk Peet eindelijk lekker gezwommen en nog wel met lange nagels;-)

En wat een super service daar zeg.
hahahaha maar moet wel lachen om al je belevenissen steeds.
Echt harstikke leuk om het te lezen.

Groetjes weer Nancy en Beardiebende

kastelke zei

Denk dat ik eens een lijstje ga maken met allerlei redenen waarom ik in de States zou willen wonen...
Al die vriendelijkheid overal... Zalig!

Anoniem zei

Jeetje zeg wat een service, hier mag je blij zijn als je auto aan het einde van de dag klaar is.
Ennne over Renault weet ik ook nog wel wat hihihi

Erna

Nog 7 nachtjes ....