dinsdag 31 mei 2005

Bijna jarig.....

Ik ben dus nu bijna jarig. Alhoewel in NL ben ik nu al jarig. Dusse...... Tjsa....
Vanmiddag kwam ik thuis en toen stonden er op de tafeleen mooie bos rozen met drie "Happy Birthday"ballonnen aan de vaas. Ron had die daar neergezet. Zo leuk. De honden vonden de balonnen ook heel erg leuk en zitten ze de hele tijd na te staren, want door de airco hier in huis, gaan ze steeds een beetje heen en weer. Vanmiddag was ik natuurlijk weer naar de brievenbus gelopen en er waren een aantal kaarten. Nogmaals stuurders Hartstikke bedankt. Zo leuk !!!
Ook zat er een briefje bij voor een pakketje en dat die op de receptie was afgeleverd. Dus op naar de receptie. Het pakketje was van mijn moeder en Karin (mijn zus) Er zaten allemaal kleine kadootjes in. Zo lief. Alles was apart ingepakt. Ik had me voor genomen om ze samen met het pakketje van Erna en Yvonne uit te pakken. Dus netjes gewacht (echt waar) .
Toen ik om 6 uur de tafel aan het afruimen was zei Ron, Peet moet je komen kijken. En in onze mailbox kwamen er toen allemaal emailtjes binnen. 12 uur Nederlandse tijd dus. Zo leuk !!!!
Heb ze op mijn gemakje zitten lezen en heb daarna samen met Ron de kadootjes uitgepakt die ik toe gestuurd had gekregen. Van mijn moeder en mijn zus zaten er allemaal ingepakte kadootjes in het doosje. Waaronder "Old Amsterdammer" kaas. Dat vind ik altijd de lekkerste kaas. Verder ook een sleutel hanger met een beschermengeltje er aan. Lief he? En nog meer leuks zoals ballonnen en cremetjes voor gezicht en voeten. (Twee verschillende hoor ;-) )
Van Yvonne en Erna heb ik een houten Beardie gehad. Zo leuk !! Ik had die vorige keer op de Bearded Collie club match gezien samen met Yvonne, dus dat had ze goed onthouden zeg.
Ook zat er nog een "bloemetje" in van stof, waar een verjaardagsliedje uit kwam.
Kortom officieel ben ik nog niet "Amerikaans" jarig, maar mijn Nederlandse ikje voelt zich flink verwend !!!
Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk wel ff zingen op zijn Amerikaans


Happy Birthday too you
Happy Birthday too you
Happy Birthday Dear Petra
Happy Birthtday too you.

Een hele fijne eerste amerikaanse verjaardag verjaardag.

Liefs Erna

Anoniem zei

Hoi Petra,

Eindelijk dan toch jarig,

Wij willen je hartelijk feliciteren met je eerste Amerikaanse verjaardag en wensen je al het goeds voor het komende jaar.

Verder wensen wij je een hele gezellige dag toe.

Groetjes uit Zierikzee,


Nellie, Rene, Iris en Bas.

Anoniem zei

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met c.q. congratulations on je verjaardag. En aangezien je pas ook al meldde hoe jong je zou worden, weet ik nu ook dat jij precies 5 dagen ouder bent dan mijn vrouw.

Groeten,
Marcel

Anoniem zei

Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!!!!!!

Petra meis van harte met je eerste Amerikaanse verjaardag en een hele fijne dag toegewenst :-)

Dikke pakkerd van Ton & Yvonne
en een natuurlijk een nog dikkere feestlebber van Ayla

Anoniem zei

Ha Petra,

Natuurlijk van ons ook heel hartelijk gefeliciteerd met je Nederlandse en Amerikaanse verjaardag.
Dikke verjaardagslebbers van Guus, Colin en Gambit.
Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Peet,
Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag toegewenst.
Heel veel plezier vandaag en geniet ervan!

Karin

Anoniem zei

Hooi Peet, gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag en veel plezier met je kadootjes!

Dikke knuffel uit Hoorn van Annemieke, Jelle en Flint!

Anoniem zei

hoi
gefeliciteerd met je verjaardag. geniet er maar lekker van.
de post is met een pakje onderweg voor je verjaardag. ik denk dat hij via nieuw zeeland is gegaan. maar ik hoop dat het vandaag aankomt.

groetjes en liefs ingrid

Annemiek zei

Proficiat!! Een hele fijne dag gewenst!
Annemiek

Anoniem zei

Hai Petra,

Geniet ervan hoor! Hele fijne verjaardag!!!

Groetjes Mariet

Anoniem zei

gefeliciteerd

gr. Nop

Anoniem zei

Peet van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat je een fijne verjaardag heb gehad in de USA. Dikke verjaardagsknuffels van ons allemaal.
En pootjes en lebbers van Mika, Ivy, Sophie, Noa, Douglas en kleine Prada

Petra zei

Iemand anders heeft al voor je gezongen, maar van harte gefeliciteerd! Als je dichterbij woonde zou ik je mee uit lunchen nemen! Geniet er nog maar van!

kastelke zei

Is eigenlijk wel leuk, nu kan je 2 dagen verjaardag vieren!
Dus ook van ons: gelukkige verjaardag! We zullen er eentje drinken op je gezondheid!

Petra zei

Allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties !!
Echt heel leuk om al die verschillende berichtjes hier te lezen.
Nogmaals hartstikke bedankt !!!
Groetjes Petra