donderdag 5 mei 2005

Wezen shoppen

Vandaag ben ik wezen shoppen bij Crossroads in Cary en daar heb ik het eerste gekocht voor in ons nieuwe huis. In het huis is boven de garage een zogenaamde bonus kamer. Waarom ze dat nou een bonuskamer noemen weet ik niet exact eigenlijk, maar ik denk dat dat vroeger in de meeste huizen een open ruimte was en dat ze die zijn gaan gebruiken en gaan inrichten. Dus vandaar die bonus naam? Maar afijn wij willen die kamer gaan inrichten voor als er mensen uit Nederland over gaan komen. Voor het raam is al door de bouwer een bankje getimmerd met daar onder een soort van kist waar je spullen in kan doen en er naast is er aan beide kanten een getimmerde boekenkast. Daar was ik dus meteen weg van toen ik het huis bekeek. Zoiets zie je altijd in de Amerikaanse films en nu zit het ook in ons huis. Zo leuk. En dan ook nog de erkertjes in die kamer. Zo gezellig en knus......

Image hosted by Photobucket.com

Nu heb ik dus bij Bed, Bath en Beyond kussentjes voor op dat bankje gekocht. Ik zag ze en dacht gelijk die zijn leuk zeg. Heb ook nog bij de douche spulletjes gekeken. Want er zijn drie badkamers in ons huis. Nou hadden we er in Zierikzee "maar" 1, dus heb wel wat spulletjes nodig denk ik. Dus bij de douche gordijnen wezen kijken en andere frutsels. Heerlijk. Vind dat dus ook een hele leuke winkel. Lekker overal even naar kijken en ben dus wel eventjes zoet geweest. Daarna naar Linen & Things. Zelfde soort winkel met allemaal van dat soort spulletjes.
Wat ik ook heel leuk vind aan het huis is dat er in de badkamer beneden in de douche twee douche koppen zitten. 1 aan de douchewand en 1 aan het plafond. Die aan het plafond heeft dus iets weg van zo'n rainshower. Nou hebben we ooit in een hotel gezeten die dat ook had. Wat een zaligheid was dat zeg. Ben ik nooit meer vergeten. Het leek toen echt of je in een regenbui aan het douchen was. ( wie ooit zegt dat ik geen fantasie heeft, die kent mij niet goed ;-) ) ha ha ha.

Image hosted by Photobucket.com

Ik ben verder dus heel erg bezig hoe en wat ik waar neer wil gaan zetten en waarom. Als strakjes de container met onze spulletjes weer komt ben ik zo benieuwd hoe alles in dit huis zal staan. Hoe gaan we de woonkamer in richten en de slaapkamers? Past alles eigenlijk wel? En wat missen we? Wat wel een heerlijkheid is is dat we nu een dubbele garage zullen hebben. Daar zijn we ook heel blij mee. Al met al nog heel veel te doen voordat we in het nieuwe huis wonen. Maar ik heb er wel enorm veel zin in!!!
Oja nog even voor ik het vergeet de laatste stand over het zwembad bij het appartementen complex hier. Hij is dus leeg en ze zijn hem aan het verven. Dus nog geen geplons voor de Glories. Nu is het op dit moment een beetje frisjes hier, maar voor van het weekend beloven ze prachtig weer ver in de 20 graden. Dus van mij mogen ze hem vol laten lopen !
Groetjes Petra

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk is dat he spulletjes kopen voor je nieuwe huis. Tante Riet (uit Amerika) wist mij te vertellen dat de bonusroom een extra kamer is waar je zelf invulling aan kan geven. Ben benieuwd naar de kussentjes hoor, verheug me trouwens al op foto's van het huis met al jullie spulletjes erin.
Ik ga zo eens naar mijn mandje wij hebben een lekker wandelmiddagje gehad samen met Erna, Ron, Woody, Galahad en Murray:-))
Doeidoei Yvonne

Petra zei

Onze "bonus" room is een sportkamer geworden, waar ook een logeerbed staat.
Veel plezier met inrichten! Wij hadden een heel stel lege kamers toen we hier pas heen verhuisden, mijn ouders hebben nog een paar maanden op tuinmeubelen gezeten in hun "family room"!

Anoniem zei

Nou je zal verlopig nog wel niet uit geshopt wezen hihi.
Heerlijk lijkt me dat overal lekker rondneuzen.
Zou wel en paar weekies met je mee willen.

Erna

Anoniem zei

Nou, die bonuskamer is niet verkeerd zeg!!! Wat een ruimte!!!! Goh, ik ben heel benieuwd hoe de rest eruit ziet!!!
Heerlijk dat jullie eigen spulletjes erin gaan komen... dan wordt het echt een thuis!!!!

Anoniem zei

Zeg, ik weet niet of jij die reclame van de Senseo nog heb meegekregen, de verkoop van het huis?... Zou me maar geen zorgen maken dat de meubels er "niet in" zouden passen, mmhhh dat wordt nog weken shoppen! Heerlijk die bonuskamer, zag dat er ook ruimte was om al onze boeken mee te nemen ;))

Anoniem zei

hierboven was ik dus, ben het wachtwoord schijnbaar vergeten, gr.anja