vrijdag 20 mei 2005

Terug naar de kust

Van het weekend gaan we lekker een weekendje naar de kust. En wel naar Morehead city. Morehead city ligt hier zo'n 2 en half uur rijden vandaan en we hebben er vandaag een hotel geboekt. Natuurlijk gaan Stace en Connor mee en ook zij zijn in dit hotel ook welkom. Heb er enorm zin in. En ben vanmiddag bezig geweest om ons "tasje" in te pakken. Denk dat de honden het ook wel leuk zullen vind weer even naar het strand. Even lekker uitwaaien. Foto toestel gaat mee dus foto's volgen zeker !
Verder ben ik vanmiddag naar het zwembad geweest. Het was hier niet zulk fantastisch mooi weer. Maar moest van mezelf gewoon er even naar toe. En ik ben tot aan mijn knieen het water in gegaan maar het was echt reuze koud. Brrrr. Wat een watje he? Ik had een boekje mee genomen en het was een beetje bewolkt, maar voor mij was het een ideaal weertje om een beetje aan het zonnetje te wennen. Want anders ben ik gelijk helemaal verbrand. Dus toen ik daar lag te genieten van het uitzicht op het zwembad, kwam er een man met zijn kindje aan. En na het kindje van zwembandjes te hebben voorzien, dook hij er heel stoer in. Ik heb nog nooit iemand weer zo snel het zwembad uit zien zwemmen. ha ha ha, ook hij vond het dus koud. Maar na een weekje een beetje zon, zal het water snel wat warmer worden. Dus van de week zal ik nog een poging gaan wagen. Echt..... hi hihi
Groetje Petra

http://www.beardie.nl

4 opmerkingen:

Anoniem zei

het is duidelijk geen verwarmd zwembad.
Veel pezier aan de kust.:-)
gr. nop

Anoniem zei

hahahaha valt dat even tegen...
nou het zwembad is in ieder geval gevuld en volgende week weer nieuwe kansen.
Ben benieuwd hoe je weekendje aan de kust is, maar dat lezen we vast morgen weer :-)))

Anoniem zei

Hoop dat je een fijn weekend heb gehad, en als ouder loop ik hier in nederland vet achter (maar niet heus)Kunen die woeffies daar wel los rennen aan het strand? knuffies anja

Anoniem zei

Hahaha, wat een held!!!!
Hopelijk van de week wat beter weer, daar willen we dan natuurlijk wel foto's van zien: Petra in the swimmingpoole!!!
Trouwens je begint wel een beetje Amerikaanse trekjes te krijgen met realtor en attorney.....dat kan niet he!!:-)