maandag 28 maart 2005

1 e paasdag

Vandaag waren we weer lekker vroeg wakker. Weet niet hoe het komt maar het lijkt of we nu veel meer last hebben van het tijdsverschil. Als we voorheen naar Amerika gingen, hadden we eigenlijk alleen op de terug weg de meeste last. Misschien dat alle spanningen van de laatste dagen nu er een beetje uitkomen, al voelen we hier ons echt heel lekker in het appartement. Het zal allemaal wel goed komen op een gegeven moment. Maar omdat we zo vroeg waren zijn we lekker met de hondjes aan de wandel gegaan hier bij het meertje vlakbij het appartement. Het is echt een lekker stukje om te lopen en gisteren zagen we een hondje los. Dus vanochtend hebben we ze even lekker laten rennen. Heerlijk vonden ze het.

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

In de loop van de ochtend zou een collega van Ron even langs komen. Zij hebben hiervoor in dit appartement gezeten en toen zij van de week er uit gingen, heeft de verhuurder er allemaal nieuwe meubels ingezet. Zo ook een nieuwe stofzuiger, wasmachine en koelkast. Hebben wij even mazzel. Daarna zijn we met hun mee geweest naar hun nieuwe huis. Zij hebben een nieuwbouwhuis gekocht in Holly Springs. Heel mooi en wat een ruimte. We zijn ook nog even door de wijk heen gelopen en andere huizen binnen gelopen die nog in aanbouw zijn. Toen kwamen we Yvonne en John tegen die dus ook bij Ron werken. Zij hebben een stukje verderop in de straat een huis gekocht. Ook prachtig. Het is leuk te zien hoe ze de huizen bouwen. Heel anders dan bij ons. En op zondag, ja zelfs op 1e paasdag, zijn ze aan het werk.
Na alle huis bezoekjes zijn we weer weg gegaan en hadden we via het internet een paar huizen gezien die we wilden bekijken. Maar, lekker slim ook, we hadden vergeten de straatnaam op te schrijven, dus we reden door die wijk maar dat huis dus niet gevonden. Het zijn zulke grote wijken. Dus we gaan van de week daar nog wel even terug. Maar op weg en zoekende naar die "sub-division" kwamen we terecht bij het "Autopark" in Cary. Autopark is een verzameling van auto dealers bij elkaar. Veel verschillende automerken zitten aan deze weg. Nou ik kreeg Ron dus mooi niet meer mee, om naar een huisje te kijken. Het was als een kind in de speelgoed winkel. Het was ook prachtig om te zien. Zoveel verschillende kleuren auto's van het zelfde type, dan sta je echt je ogen uit te kijken. Heb nog nooit zoveel kever cabriolets bij elkaar gezien. Het is een soort van parkeerplaats, maar dan met allemaal nieuwe auto's. Heel anders dan de showrooms bij ons.

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

Het was net een soort auto rai, maar dan groter, hi hi hi. Gewoon 10 Hummers op een rij of 15 Porsches. Van de Kevers Cabrio stonden er 25! Ongelooflijk. Het was dus ook bijna donker toen Ron uitgekeken was, ha ha ha..... Wel heel leuk om allemaal te zien. Maar de keuze voor onze nieuwe auto werd er niet makkerlijker op, geloof ik. Maar ik help jullie alvast uit de droom het wordt geen Hummer hoor ;-))))
Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

6 opmerkingen:

Anoniem zei

OOOOOoh kwijlen Petra al die auto's op een rij. Zal het zo aan Jan laten zien. Die is samen met Dion de Samurai aan het schoon spuiten die zijn wezen crossen ergen s bij Almere buiten met nog meer Suzuki gekken:-) Ik ook hoor, maar ik moest vandaag Aerox borstelen. Waarom geen voyager of een Jeep cherokee of pt cruiser een blazer, nou ja jullie zoeken het maar uit. Ik weet het ook niet. Soms is teveel keus helemaal geen keus.
Voortaan een adres meenemen lijkt me wel slimmer.

Groetjes nop

Anoniem zei

OOOOOoh kwijlen Petra al die auto's op een rij. Zal het zo aan Jan laten zien. Die is samen met Dion de Samurai aan het schoon spuiten die zijn wezen crossen ergen s bij Almere buiten met nog meer Suzuki gekken:-) Ik ook hoor, maar ik moest vandaag Aerox borstelen. Waarom geen voyager of een Jeep cherokee of pt cruiser een blazer, nou ja jullie zoeken het maar uit. Ik weet het ook niet. Soms is teveel keus helemaal geen keus.
Voortaan een adres meenemen lijkt me wel slimmer.

Groetjes nop

Anoniem zei

He wat jammer nou geen Hummer hi hi.
Het is maar goed dat die 2 Ronnen er niet samen op uit waren want anders liepen ze daar ws nog rond.

Erna

Anoniem zei

OOOOOoh kwijlen Petra al die auto's op een rij. Zal het zo aan Jan laten zien. Die is samen met Dion de Samurai aan het schoon spuiten die zijn wezen crossen ergen s bij Almere buiten met nog meer Suzuki gekken:-) Ik ook hoor, maar ik moest vandaag Aerox borstelen. Waarom geen voyager of een Jeep cherokee of pt cruiser een blazer, nou ja jullie zoeken het maar uit. Ik weet het ook niet. Soms is teveel keus helemaal geen keus.
Voortaan een adres meenemen lijkt me wel slimmer.

Groetjes nop

Anoniem zei

Allemachies Peet wat een sortering auto's. Als je er een uitzoekt, is het dan ook gelijk inpikken en wegwezen??
Valt me wel een beetje tegen hoor geen Hummer.....hihi
Jullie zijn de Paasdag in ieder geval goed doorgekomen en de boys hebben het zo te zien ook prima naar hun zin :-))
Ben benieuwd hoe jullie onze tweede Paasdag zijn doorgekomen, dat zien we vast morgen wel weer :-))
Groetjes Yvonne

Petra zei

Leuk jullie ervaringen zo te lezen, Petra!! Ik ben wel al echt Amerikaans lees ik, want ik jog ook vaak :). En heel leuk, die foto's van jullie honden in "ons" Washington DC!