zaterdag 19 maart 2005

Laatste wasjes

Vanochtend de laatste wassen gewassen. Want vanmiddag werd onze droger opgehaald. Marieke, zou onze droger overnemen en de tv. Dus 's morgens hebben wij hem nog even kunnen gebruiken. Non-stop heeft hij vanochtend zijn laatste dienst bewezen en ik hoop dat de de droger een "goed leven" krijgt bij Marieke. Verder getracht de koffers dicht te krijgen, wat gelukt is. Maar dat ietsjes ruimte van gisteren was geheel verdwenen...... Pffff, op het laatst had ik nog van alles wat er nog in moest. Het grootste probleem waren de schoenen. Onhandig hoor om die in een koffer te stoppen, zonder dat ze te veel ruimte in beslag gaan nemen. Natuurlijk kan ik in Cary geen schoenen kopen, ha haha, Ben nou eenmaal gehecht aan mijn vaste stappers. Wat me nu dus flink pas en meet werk bezorgde. Kortom het resulteerde in een pittig gevecht met koffer en Petra, maar Petra heeft gewonnen!!! Na een diepe zucht of twee, drie. Marieke had natuurlijk Lindsey, haar Beardie, meegenomen en ook haar ouders waren mee gekomen om gedag te zeggen. Voor Stace en Connor hadden ze een Amerikaans speeltje mee genomen en wij kregen een mooi fotoboek van Holland, waarvan ook de teksten in het Engels erbij geschreven waren. Met de bedoeling dat wij aan Amerikanen "ons" Holland konden laten zien. Na een wandeling, waar Connor ons nog even liet schrikken, door neigingen te vertonen om in de een ontzettend vieze bagger sloot te jumpen, hebben we van Marieke en Lindsey afscheid genomen. Het wordt steeds moeilijker....... Lijkt wel of we in een emotionele rollercoaster zijn beland. We zullen ze echt wel missen.
's Avonds zouden mijn moeder en mijn zus, haar man en hun zoontje Dylan langs komen.
Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
Ze kwamen binnen met een mooi betonnen tuinbeeld van een engeltje. Onze beschermengel in Amerika, vertelden ze..... Connor had zijn plek bij zijn vriendin al snel gevonden. Het is ook zo'n kroelerd en hij denkt echt dat hij nog steeds formaat puppy is. Wat dus resulteerd dat hij zich binnen een tel bij mijn moeder op schoot had gewurmd om vooral maar gekroeld te worden.
Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
Daarna werden we nog meer verwend met hele leuke hollandse kadootjes. Een kaarsje met een molentje. Als kind was ik lichtelijk bezeten van molentjes en mijn mooiste exemplaar was er een met een lichtje en die stond op mijn kamer. Prachtig vond ik die. Er zat een muziekje in en ook nog es een lampje en de wieken konden draaien. Natuurlijk had mijn zus dat onthouden, dus kreeg ik een kaars met....... een molentje er op! Ook nog een washand met een molentje en kaarsjes in de kleuren van de Nederlandse vlag. Kortom jeugdsentiment. Het verhaal was helemaal compleet, toen ik een fotocollage uitpakte van mij als kind en mijn familie. Ik stond er op in verschillende tenues, ha ha ha..... Na de wandelvierdaagse met bloemen, bij mijn zus op schoot als baby, in nogstalgisch jurkje, kortom dikke pret. Heel leuk om te krijgen. Zij stonden er ook op. En ook zei moesten er om lachen, het was echt heel leuk uitgezocht. Vond het ook leuk dat er een foto van mijn moeder bij was, aan de Bridge tafel. Iets wat zij ontzettend leuk vind. Hier voor gaan we een leuk plekje zoeken zodat ik die vaker kan bekijken! Ook kregen we een fles champagne om te toosten en een ingelijste tekening van Dylan. Leuke aparte kadootjes allemaal. Ron en ik hebben besloten om de fles champagne te bewaren voor straks als we in ons nieuwe huis zitten. Dan nemen we een toost op hun. Dus de fles gaat de container in en openen we als we op onze bestemming zijn !
Dylan, mijn zus zoontje, begint nu lekker te kletsen en het is leuk hoe hij reageert op dingen.
Hij vond Stace en Connor, zoals hij zegt "de woeffies" helemaal geweldig en helemaal als hij "hoog" zei, want dan sprong Stace op zijn commando op de poef. Dikke pret. Soms verwarde hij het woordje hoog, met "boven" en vond het vreemd dat Stace dan niet sprong. Wat een pret had hij er om. Heel leuk om te zien dat hij ineens zo gegroeid is. Zo leuk als ze gaan kletsen......
Van hen hoefde ik geen afscheid te nemen want woensdagavond en op Schiphol zien we ze nog. Dus dat maakte het weer een stuk makkelijker. Wel heel leuk alle verrassingen weer vandaag. Poehee, wordt er echt helemaal stil van.......
Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's, Dylan heeft het nog steeds over de honden. Toen hij de honden net op het beeldscherm zag, begon hij alles weer te vertellen van gisteravond. Speeltjes gooien (worstje) en kietelen. Het was een leuke belevenis voor hem en gezien zijn geheugen onthoudt hij het allemaal!!!!!!!! Karin

Anoniem zei

Het is denk ik niet voor te stellen dat je volgend weekend in in Amerika zit...Je weet dat het komt maar dan gaat het ineens wel errug snel! Ik volg je blog echt dagelijks en moet ook menigmaal slikken hoor!;-)
Nu Ronald bij heeft getekend is de kans heeeeeeeeeeel groot dat we elkaar de volgende keer weerzien in Cary! Dikke knuffel voor jullie en de beardy boys!!
Mariet, Henk, Beau en max