dinsdag 22 maart 2005

Verkoopdag

Vandaag zijn we dus wakker geworden in Barendrecht. Nadat we uit zierikzee weggingen gisteren zijn we naar mijn moeder gegaan, alwaar we blijven tot donderdag. Het was een hele ervaring het slapen op een luchtbed. Stace had het bedje laag bij de grond ook snel ontdekt en kwam vaak even bij me snuffelen. 's ochtends zouden we nog even het huis gaan dweilen en het laatste sopje er door heen halen, want 's middags moesten we naar de notaris. Het was heel vreemd toen we wegreden en moest echt wel even een traantje laten. Het was altijd ons plekkie en dat zal het eigenlijk ook nog wel blijven. Al woont er iemand anders in. De leuke herinneringen aan dit huis blijven ons altijd bij. En gelukkig is het met mooie herinneringen zo, dat je die gewoon altijd meeneemt, waar je ook bent (zonder dat ze extra ruimte nemen in je koffer) Dus dat is het fijne en het mooie er van.
Dus 's middags naar de notaris en dat was zo gepiept, binnen 20 minuten stonden we weer buiten en waren we een huis armer. We zijn dus nu officieel "dakloos". Toch wel een vreemd gevoel. We hadden samen nog het idee geopperd om een mooie plek uit te gaan zoeken bij een druk bezochte Albert hein en straat kranten te gaan verkopen. Maar iets weerhield ons ervan ;-) Op de terug weg langs Ron's moeder. Daar hoorde we dat Romy ons nichtje (van 15 jaar oud, even voor de statistieken en op speciaal verzoek van Romy), gevallen was met paardrijden en haar pols gebroken had. Wat een pech!! Wat zal ze geschrokken zijn. Hoop dat het allemaal meevalt en dat het allemaal goed geneest.
Daarna door naar mijn moeders huis. Daar aangekomen roken we het "prakkie" al wat mijn moeder voor ons klaar had gemaakt. Het was heerlijk. En we hebben heerlijk zitten smullen van de Hollandse kost. 's Avonds zouden Yvonne en Ton en Ayla langs komen. Het was vreemd ze zonder Romee te zien. Het is zo verdrietig. Gelukkig vertelden ze dat het met Ayla heel goed gaat en dat was wel fijn om te horen. Later op de avond was het vertrek van hen moeilijk, en na Ayla nog even flink geknuffeld te hebben (en Ton en Yvonne) hebben we ook van hen afscheid genomen. Snik snotter snuit...... Het blijft vreemd en ik zal er zeker nooit aan wennen, dat afscheid nemen........

Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wilde jullie nog even een hele voorspoedige reis en vlucht toewensen!Hoelaat vertrekken jullie morgen?
We lezen wel weer op je blog wanneer je gesetteld bent ;-)
Al het goede voor jullie en voor de hondjes een dikke knuffel! cya,

Mariet

Petra zei

Hoi mariet
Morgen om half twaalf gaan we richting Washington....
Knuf voor Max en Beau en tot gauw in Cary. Gaan we lekker BBQ-en!!!
Petra

Anoniem zei

Die afspraak staat hoor!Heerlijk vooruitzicht!!!!! Ik zal morgen zeker aan jullie denken als ik zo`n mooie witte streep in de lucht zie....

Mariet

Anoniem zei

Wegens 2 sterfgevallen is alles anders gelopen van de week dus zal ik het wel opsturen.
Wij wensen jullie in ieder geval een goeie reis,veel gezondheid,geluk en plezier op jullie volgende stekkie.
Hartelijke groetjes en een stevige knuffel voor de woefies....
Ook namens Wim en een stevige poot van Lucky

Netty

Anoniem zei

Petra,
ik wens jullie een hele fijne reis toe, en hoop dat jullie een goede start maken in Amerika!!!
Wij vertrekken naar onze Amerikaanse vrienden, die momenteel in Londen zijn. Volgende week zijn we terug, en ik hoop om dat al weer nieuws te kunnen lezen hier!
Geniet er van!

Elke

Anoniem zei

Hoi nicht uit maastricht. Leuk je ontmoet te hebben vanmorgen.
Ben je ook zo benieuwd hoe het allemaal gegaan is.
Hopelijk horen we snel van ze.

Erna

Annemiek zei

Ik ben ook benieuwd en heb vandaag aan jullie gedacht. Enne... WELKOM IN THE STATES!!!
Annemiek

Annemiek zei

Ik ben ook benieuwd en heb vandaag aan jullie gedacht. Enne... WELKOM IN THE STATES!!!
Annemiek

Anoniem zei

Ik heb van ma begrepen dat alles goed is gegaan, ook met de honden, tijdens de vlucht/reis. Was zeker een enorme opluchting toen jullie Stacey en Connor weer zagen op het vliegveld, duurde dit nog lang? Ben in ieder geval blij voor jullie dat alles goed is gegaan. Nu nog de autorit naar Cary. Hopen snel weer wat van jullie te horen.
Heel veel geluk in the U.S.A.!!!!
PS: Ton heeft jullie container gelokaliseerd en deze staat al op de maasvlakte. Is er nieuws houden we jullie op hoogte.
Karin

Petra zei

Hoi allemaal,
Bedankt voor de leuke berichtjes.....
Het is super goed gegaan, echt boven verwachting. Zijn heel blij dat we er alle vier zijn. Het is nu vijf uur 's morgens hier en gaan zo weer op pad. Ik heb in het vliegtuig al een eind mijn blog getikt en kon in het hotel een wireless verbinding oppikken, dus vandaar ons verslag. Als we in Cary zijn horen jullie meer ;-)
We gaan nu op pad om George W Bush in het witte huis te vertellen dat de "Glories have arrived"!!!
groetjes Petra