zondag 20 maart 2005

Einde Zierikzee

Image hosted by Photobucket.com
Vandaag is het zover, onze laatste dag in Zierikzee. Morgen avond slapen we al bij mijn moeder. Veel gerommel vandaag. De vriezer is ontdooit en gesopt en geschrobt. De koelkast is in spik en span, magnetron en oven idem dito. Ron heeft alle radio en de tv gedoetjes "ontmanteld". En ik heb ook nog de laatste papieren uitgezocht en de handbagage in gereedheid gebracht. 's Ochtends zou Ron's moeder nog even langs komen met zijn zus. We hebben met zijn alle onze laatste restjes koeken en chocolaatjes op zitten peuzelen. Leek wel een brunchachtige High Tea met van allerhande koekjes en een bakkie thee, want de koffie was al op...... Krijg een beetje "dag huis, dag tuin, dag opbergschuur" gevoel. Ik weet dat die kreet van een tv-programma is, maar kan me niet meer herinneren van welk programma. Maar steeds moet ik er aan denken.
Vanavond gaan we snacken van de patat boer hier in de buurt en bestellen we een lekkere kroket. En dan nog even de buurtjes langs om gedag te zeggen. Want morgen ochtend vroeg komen de verhuizers en gaat het echt beginnen.........
Nog even een plaatje van ons "plekkie in Zierikzee"
Image hosted by Photobucket.com
Groetjes Petra
http://www.beardie.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Petra,
ik word er gewoon stil van, als ik nu jullie laatste dagen begin af te tellen. Zeker met die foto van jullie huis, en het bord van de gemeente...
Veel succes!!!
Elke (Belgiƫ)

Annemiek zei

Nu gaat het echt gebeuren. Wanneer is jullie vertrekdag?
Ik leef met jullie mee.
Annemiek