donderdag 8 juni 2006

A date with Vince Vaughn & Jennifer!

Vanavond hebben we een afspraak met Vince Vaugh en Jennifer Aniston. En wel in Cary en nog maar liefst in Crossroads, de bios ;-) Dat dus vanavond. Maar eerst nog even over vandaag en niet te vergeten gisteren. Gisteren begon met een heerlijke ochtend. Eerst een stuk met de hondjes gaan lopen en halverwege kwam ik een aantal mensen uit onze wijk tegen. De straat achter ons krijgt steeds meer bewoners. En tot mijn vreugd zijn er veel mensen met honden en die ook nog es met hun honden gaan wandelen. Leuk. Hebben de honden wat te snuffelen en ik wat te babbelen. Twee vliegen in 1 klap. Dat was een goed beging van de morgen. Daarna door naar de sportschool. En ook dit bleek een geslaagd ochtendje te worden. Want na heel lang oefenen is het me gelukt om, ja ja, 10 minuten, op de loopband te hardlopen. Nou ja, hard? Harder in ieder geval. Was er helemaal blij van. Had via het internet een schema gevonden hoe je kon leren hard lopen. En er viel veel te leren bij mij. Ik ben daar niet zo heel erg goed in eigenlijk. Maar wil ik mijn strijd met de kilo's winnen, zou het heel fijn zijn als ik dit wat vaker zou gaan doen, zeg maar. En ik ben bij het hele pure begin begonnen. Eerst 2 minuten gewoon lopen en dan 1 minuut hard (in mijn geval harder, hi hi hi)en dat steeds op bouwen. Moet zeggen het viel nog niet zo mee eigenlijk. En vooral in het begin ging het een beetje met horten en stoten. Mijn plan was, iets eerder naar de sportschool te gaan en voor het zwemuurtje naar de cardio afdeling van de gym. Met als beloning lekker zwemmen, wat dan ook weer goed is voor mijn spieren. Afijn dit steeds een beetje gedaan. En nu zowaar 10 minuten achter elkaar. Joepie... Het doel voor alsnog is 15 minuten en hoop dat het nu wat makkelijker zou gaan. Na deze "geweldige" (ahum) persoonlijke overwinning, badpak aan en naar het zwembad van de sportschool. En we gingen buiten zwemmen dit keer. Yeah!!! Daar had ik wel naar uit gekeken hoor. Leuk! Er was een stralend zonnetje. En het was gewoon een feestje om dit te kunnen doen. Voelde me helemaal verwend om zo te kunnen sporten. Tijdens de les zag ik al mensen binnen komen met hun handdoekje en die gingen helemaal niet sporten die gingen lekker liggen zonnebaden. Oh wat slim!!! Nam me gelijk voor, na de les mag ik dit ook! Ha ha ha, oh wat lekker!!! Een keigoed begin van de morgen en wat een luxe toch.
Gisteravond weer een wedstijd van de Hurricanes. En om de dag ook nog goed af te sluiten wonnen zij deze wedstrijd met 5-0 !!! Wat een overwinning. Ze staan nu met 2-0 voor uit de "the best of seven" Zaterdag spelen ze in Edmonton. Een uitwedstrijd dus. Hoop dat ze deze speelwijze voort kunnen zetten, want dit gaat wel lekker zo!
Vandaag de NL dames op bezoek hier. Nog een beetje voor mijn verjaardag. Had wat lekkers voor bij de koffie gehaald en we zaten lekker in de porche. Bovendien hadden ze een super leuk kado voor mij gehaald. Een cadeau bon van de Carrabas. Ons favoriete restaurant! Lekker! Dat wordt smullen voor Ron en mij. Daarbij ook nog een mooie Hibuscus voor in de tuin.

Photobucket - Video and Image Hosting

Helemaal goed, voelde me gewoon weer een beetje jarig! Eugenie had een "boeketje" laurierlollies voor me meegenomen uit Nederland. Heel leuk idee en erg lekker. Dat wordt een minuutje meer op de loopband ;-) Bovendien kreeg ik ook nog een mooi boeket zonnebloemen. Ben gek op bloemen, en zonnebloemen geven me altijd een lekker zomers gevoel. En ik was al zo verwend met pakketjes uit NL....... Vind het zo lief dat iedereen toch aan me gedacht heeft met mijn verjaardag.
Harstikke bedankt voor de mooie kaarten, lieve pakketjes en lekkers ;-). Najib en Blof cd, hollandse strikken voor de woeffies, de schoolkrijtjes, heksenkyl, slankie, speld en onderzetter en DE slazomerschotel van de Maggi ;-) en een mooi beeldje.....Onwijs leuk en lief en super dikke knuffels voor jullie!! Jullie zijn een stel lieverds!!!

Verder nog even meer over bloemen. Wilde nog even vertellen dat er inmiddels drie kleuren bekend zijn van mijn stokrozen. Ze zijn echt heel mooi nu. Er is er nog 1 die nog niet uit is, maar dat duurt niet lang meer.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Ook nog even een fotootje van de palmen die we uit Florida hebben mee genomen. Heb ze inmiddels in een pot gepland en het terras ziet er een stuk gezelliger uit nu ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Nou op naar mijn date met Vince en Jennifer ;-)

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Petra! Allereerst bedankt voor je tip van de dennenknop siroop, ik ga het straks halen. wat goed van je dat je 10 minuten achter elkaar hebt hardgelopen! Echt een overwininning. Met de schema's van Runnersweb ben ik ook begonnen! Op naar de 15!!!
Je planten zien er prachtg uit, vooral die palmen uit Florida! Lachen dat jullie ze achterin de auto hadden.....
Hoe was Jennifer....zij is zo leuk!

Anoniem zei

He Petra, weer helemaal bijgelezen. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat hebben jullie een mooie vakantie gehad, prachtige foto's en leuke dingen ondernomen.
Mooi, dat jullie die palmbomen hebben meegenomen uit Florida, toch speciaal. Veel plezier bij The Break up en een goed en zonnig weekend, Groetjes de bijna buurtjes

Anoniem zei

Nou dat was weer een dag met een gouden randje.

Heerlijk, allemaal leuke dingen doen.
Hier is de zomer ook los gebarsten, heeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Helaas moet ik de komende 4 dagen nog werken maar daarna vakantie.

Gezellig weekend, en veel succes op de dog frisbee wedstrijd

kastelke zei

Petra, ik vind dat heel erg knap van je, dat je zo tracht dat lopen op te bouwen! Ik hoop dat, eenmaal in Amerika, ik je kan volgen!
Heel veel succes er nog mee!

Petra zei

@ Petra
Graag gedaan hoor ;-)
Nou ik loop nog niet zo vrolijk als ik jou heb zien lopen hoor. Maar we gaan voorlopig voor de 15 ;-)

@ Patricia
Jullie ook weer een lekker weekend (waarschijnlijk wel aan het strand) gewenst!

@ Erna
Inmiddels nog maar 2 daagjes en dan lekker vakantie!
Veel plezier bij Blof vanavond.

@ Kastelke
Dank je wel hoor! Het ging gisteren alweer een stukje beter. Hoop dat jij onverwacht snel ook kunt beginnen !

Groetjes Petra