maandag 19 juni 2006

Zomertje

Vanmorgen eerst met de hondjes. Het is steeds een beetje warmer hier, wat inhoudt dat ik steeds een beetje vroeger met ze ga wandelen. Later op de dag wordt het gewoon te warm. Al merk ik wel dat het een stuk beter met ze gaat dan vorig jaar. Al hebben we nu nog niet het aller warmste weer natuurlijk nu. Daarna weer naar het zwemmen en gelukkig was het buiten. Was weer even lekker in het zonnetje. Wat een luxe om zo te kunnen sporten. Toen ik thuis kwam stond er in de mailbox een leuk mailtje te wachten. Namelijk een krantenknipsel uit de Herald sun uit Durham. De fotograaf die aanwezig was op de dogfrisbee wedstrijd had deze aan ons gemaild. En Stacey staat er weer super op. Zo leuk die actie foto's.

Photobucket - Video and Image Hosting

Omdat het van het lekkere weer was had ik een water speleding voor ze mee genomen bij het boodschappen doen. Het was, met de nadruk op was, een bal met gaatjes er in waar het water uitspuit.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

En ze vonden het heerlijk om die bal uit te dagen. Al is de bal ietwat van vorm veranderd door een poging van Stace om hem beet te pakken, maar dat mocht de pret niet drukken. Kortom veel zomerpret voor ze.



Nu gaan we weer voor de tv zitten, want...... de allerlaatste wedstrijd van de Hurricanes begint!!! Ze spelen thuis en onze Canes "vlag" hangt uit!!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Let's go Canes!!!!

5 opmerkingen:

Nel zei

Veel plezier bij de wedstrijd !!

Anoniem zei

gefeliciteerd meje club wat een beker zeg ik heb het gezien bij cnn {wereldieuws}.

stacey in de krant mischien later ook bij cnn


en wat een leuke windmolen zag ik je tuin waar heb ik die meer gezien

groetjes uit barendrecht

Anoniem zei

foutje met je club

Annemiek zei

Proficat! Ik zie dat je team gewonnen heeft! Leuk dat je zo'n club geadopteerd hebt :-)
Wat leuk, een beroemdheid in huis, leuk die foto van Stacey in de krant!

Anoniem zei

Wat een model die Stacey zeg! Lachen met die bal.....Leuk filmpje. Spot zou het ding compleet opeten, de lomperd.