woensdag 13 juli 2005

Bedankt!!

Wilde even bedanken voor alle leuke kaarten die we met onze verhuizing hebben gehad.
Image hosted by Photobucket.com
Echt hartstikke leuk. Ondanks dat de postbezorging zo nu en dan kuren heeft zijn er aardig wat kaartjes aangekomen. Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik het erg leuk om post te krijgen. Dus de kaartjes hebben een ere plaats op het randje van de openhaard.
Dus nogmaals hartstikke

Vanmorgen ben ik naar Eugenie geweest waar we dit keer samen kwamen met de andere Nederlandse vrouwen. Saskia vertelde dat ze naar Boone en naar Grand father mountain was geweest en dat ze over de hangbrug geweest was. Het lijkt me heel erg leuk om daar heen te gaan. Toen ik haar vroeg of er ook honden waren, vertelde ze dat je met je hond over de brug heen kan. Moet nog even bedenken of ik dat aandurf, hi hi hi. Maar het schijnt dat de brug niet wiebelt. Maar het is echt wat voor Connor om halverwege te blijven staan..... In de herfst lijkt het me helemaal een pracht gezicht. Jesse vertelde dat ze naar Ashville en naar de Biltmore Estate waren geweest. Ook hadden ze Chimney Rock bezocht. Hier kun je dus met de lift naar boven gaan. Vind het leuk om al hun verhalen en ervaringen te horen. Ik kan daar erg van genieten en het is altijd handig, omdat wij al die mooie stukjes van North Carolina ook zekers willen gaan bekijken.
Daarna ben ik naar Crossroads geweest. Even lekker geshopt. En eigenlijk wilde ik naar Kohl's want daar was weer een Sale. Maar eer ik mijn lijstje met dingen die ik nog moest halen had afgewerkt, was het al weer snel laat. Dus weer terug naar de hondjes. Ik kwam net op tijd thuis want onderweg had ik al een flinke bui gehad en toen ik thuis kwam was het bij ons nog droog. Dus snel met Stace en Connor naar buiten en toen ik net met ze terug was begon het te plensen!!! Dus echt net op tijd.
Heb nog wat foto's van Stace gemaakt, die in diepe slaap lag. Op een van de tuinstoelen. Als er 1 hond is die onnozel kan kijken, is Stace het wel. Die heeft altijd iets sulligs over zich en moet er altijd heel erg om lachen. Het is zo'n lekker uitgekookt sukkeltje.....

Image hosted by Photobucket.com

Zoek de Beardie.......

Image hosted by Photobucket.com

Heerlijk hoog en droog op vrouwtjes tuinstoel.

Image hosted by Photobucket.com

In diepe, diepe slaap verzonken.....

Image hosted by Photobucket.com

Huhhhhh???? Wat gebeurt er? En toen was het gedaan met de rust, ha ha ha

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil je zeker niet bang maken, Petra, maar de hangbrug heet niet voor niets de swinging bridge en dat doet ie dan ook volop! Ik ben er ondanks mijn hoogtevrees overheen gewandeld en toen ik middenop was, moest mijn vrouw zo nodig even gaan springen. Heel leuk. Het is in ieder geval erg mooi en Boone is een leuk stadje (mijn egaa studeerde er aan Appalachian State University). Zeker naartoe gaan dus. Veel plezier.

Groeten uit Zoetermeer

Petra zei

Oje.... dat wordt nog wat dus.Bedankt voor de waarschuwing Marcel ;-)
Hey toevallig had ik met onze buurman gepraat en die had daar dus ook gestudeerd. Over dat hij de berg op moest fietsen en hij vertelde dat het weer zo kon veranderen daar. Altijd een regenjasje mee raadde hij aan.
Waarschijnlijk wordt het ergens in Augustus dat we er naar toe gaan.
Maar, kijk er naar uit hoor.

Anoniem zei

Ach die Stacebees kijk hem is lekker slapen.

Erna

Anoniem zei

Petra,

Tip: trek er een weekend (liefst een lang weekend) voor uit, huur een cabin in de bergen bij Boone voor de overnachting(en) (genoeg te vinden op internet) en volg een stukje van de Blue Ridge Parkway. Prachtige omgeving!

Groeten uit Zoetermeer

Petra zei

Bedankt voor de tip Marcel!Toevallig heeft Ron net geregeld dat we eind augustus een weekend naar een huisje in de bergen gaan in Bakersfield. Ligt precies tussen Boone en Ashville.
Dus we gaan Boone en de Blue Ridge Parkway zekers bezoeken ;-)
Groetjes Petra