vrijdag 15 juli 2005

Weer heldere raampjes

Gisterochtend zouden ze de ramen die krasjes hadden komen vervangen. Om acht uur zouden ze er zijn. Netjes op tijd stond Mike aan de deur. Het bleek dat 1 van de bestelde ramen niet goed bezorgd/besteld was. Dus die is opnieuw besteld. Maar ze gingen aan de slag. Met veel horten en stoten ging het eerste raam er uit. Het is gek, maar ik heb dan altijd zoiets van gaat het wel goed komen met het nieuwe raam. En toen Mike opmerkte van ojee ik heb die nieuwe eigenlijk niet nagemeten, werd dat gevoel nog even versterkt. Maar gelukkig het paste. Uiteindelijk na een paar uur, waren de ramen verwisseld. En waren alle krassen verdwenen. Die krassen komen er meestal in als het huis wordt schoongemaakt. Dan zitten er cement resten op het raam en gaan ze soppen en dat krast lekker en de doek gebruiken ze dan voor meerdere ramen. oei oei..... Maar nu nog maar 1 raam te gaan. Mike had ook een screen besteld voor bonus kamer want 1 paste er niet. In plaats van een screen was er een houten raam bij ons bezorgd. Niet helemaal goed dus. Al met al een ochtend bezig geweest. Daarna ben ik met Nel en Ricardo naar Crossroads geweest. Ik had gister wat bij de Target gekocht, en dat moest ik ruilen. Uiteindelijk ook nog bij de Kohl's terecht gekomen. Ik wilde daar voor een korte broek kijken, maar er waren al heel veel spullen verkocht, dus geen korte broeken meer. Maar we waren toch flink geslaagd want Ricardo had een golfset gekocht. Eerst waren we bij Dick's wezen kijken, maar daar hadden ze hem niet en omdat ik naar de Target moest ook daar nog gekeken en daar stond de set die hij op internet bij de Dick's had gezien, voor dezelfde prijs ook nog es.
Super dus! Die kan zich heerlijk gaan uitleven op de golfbaan.
Groetjes Petra

1 opmerking:

Anoniem zei

Ohhhhhhhhhhhh doen ze dat zo,
ze zemen niet maar vervangen de ramen als ze vies zijn.Hihi

Groetjes en een fijn weekend

Erna