donderdag 28 juli 2005

snuiten en snotteren


Het is duidelijk, in Amerika kun je ook gewoon de griep krijgen. Het begon met een koudje en nu snotter en snuiter ik door het huis heen. Met een flinke hoofdpijn en tranige oogjes was ik gisteren echt grieperig. Vandaag was de verkoudheid al wel een stuk minder. Dus er zit verbetering in, aldus "dokter Petra" Als ik buiten ben om de honden uit te laten, wordt ik omringd door een warme deken. Nee, niet dat de buurvrouw me zo zielig vind hoor. Maar de temperatuur is zo hoog dat het als een warme deken over je heen komt als je van binnen naar buiten gaat.Het was gisteren 45 graden op ons "home-weerstationnetje". Zag net op het journaal dat de onweer er aan zit te komen en dat zal zeker gewaardeerd worden. En morgen nemen de temperaturen weer normale maatstaven aan. Gelukkig dan kunnen we weer wat actiever worden want met deze warmte is het niet verstandig om veel buitenshuis te gaan doen.
In tussen snotter ik het nog even uit en wellicht ben ik tegen het weekeinde weer een eind opgeknapt.

Groetjes Petra

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn diagnose: aircosyndroom. Van airco naar hitte naar airco naar ... dat gaat je niet in de koude c.q. warme kleren zitten :-)

Anoniem zei

Hoi Peet, doe het rustig aan met die temperaturen en beterschap toegewenst.
Karin

Anoniem zei

Hoi Peet,

Je was vandeweek op Skype al flink aan het proesten. Lekker rustig aan en beterschap;-))
Groetjes Yvonne en een wordtmaatgauwweerbeterlebber van Ayla

kastelke zei

Veel beterschap!
En inderdaad, ik denk dat het even duurt vooraleer je aan die airco-temperatuursverschillen aangepast geraakt...

Anoniem zei

Veel beterschap toegewenst. Doe rustig aan dan ben je zo weer op de been.

Anoniem zei

beterschap
gr.nop

Petra zei

Beterschap!!!

Anoniem zei

Van ons ook heel veel beterschap hoor! gr.anja en sam(van sam nog een FIJNE VAKANTIE!!!!)(rune skeep of zo is een leuk spel moet je ook is speelen gr. sam

Annemiek zei

Ik sluit me hier ook bij aan; beterschap!

Petra zei

Allemaal heel erg bedankt voor de beterschaps wensen hoor!!!
Het heeft zekers geholpen want ik voel me al een heel stuk beter.
Thanks!!!
Petra