vrijdag 29 april 2005

Geen zwembad

Even een berichtje over het zwembad hier. Hij ziet er echt prachtig uit, en vanuit ons appartement hebben we er een prachtig uitzicht over. Heel uitnodigend. Dus vanaf dat we hier zijn wilde ik er al een duik in nemen. Nou was het vorige week hartstikke lekker weer en dacht meteen, dit is een lekker zwembad weertje. En had echt zin om een duik te gaan nemen. Kijk ik uit het raam is het zwembad leeg. Geen water er meer in. Dit heeft heel die week geduurd en ze hebben er wat aan lopen klusen. Maar van de week zag ik dat ze hem weer aan het vol laten lopen waren.

Image hosted by Photobucket.com

Dus ik weer in jubelstemming, want dan zou ik morgen toch echt even gaan zwemmen. Het was echt lekker weer dus. Al dacht ik wel dat het water nog wel koud zou zijn als ze hem net gevuld hadden, maarja wie lekker wil zwemmen, moet soms bikkelen niet waar. Je bent Hollander of niet. Dus toen ik thuis kwam van mijn "huizen kijk middagje" had ik met er helemaal op verheugd. En wat bleek er was een prive feestje bij het zwembad van een bedrijf. He, wat jammer nou... Maar niet getreurd dacht ik dan ga ik toch morgen (lees gisteren) Dus ik ga 's morgens met de hondjes wandelen en dan loop ik altijd achterlangs bij het zwembad. Zie ik ineens een bordje hangen "pool closed" Nou ja.....Hij zag er zo aanlokkelijk uit. Er was ook echt niemand te bekennen ook. Nou ja misschien morgen open dan? En nou word ik net wakker.... En nu regent het! Jeetje, het mag gewoon niet zo zijn. Wat een luxe problemen toch weer zo vroeg op de morgen ;-) Ik ga strakjes gewoon maar es even vragen bij de receptie wanneer het zwembad echt open gaat.

Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt hoor Peet ze staan echt ergens van Candid Camera of Americain Funniest Home video's te filmen. Iedere keer als jij komt hangen ze een bordje op met de mededeling dat het zwemdbad gesloten is en dat alleen om jou reaktie te filmen :-))

Ben benieuwd wat ze vandaag weer gaan verzinnen :-))

Groetjes van Yvonne die het helemaal zonder zwembad moet doen :-((

Anoniem zei

Peet, in de regen kan je ook je baantjes trekken hoor!!!!!

Een beetje hollander draait daar zijn hand niet voor om hihihi

Erna

Petra zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Petra zei

Ja Yvonne, morgen hangt er vast een bordje "pool closed for Petra only" ;-)
Dan ga ik echt op zoek naar verborgen camera's !

Anoniem zei

Hé Peet, Gewoon er inspringen joh. Of het nou regent of niet hahahahaha En dan willen we natuurlijk wel foto's.:-))

Groetjes Nancy

Cynthia zei

Heerlijk!
Lekker genieten van het water.