zondag 24 april 2005

Koopzondag

Vandaag zijn we weer wezen golfen. In de ochtend was het best nog wel frisjes, maar het zonnetje kwam steeds vaker even kijken en het werd een lekker weertje. We zijn nu voor de derde keer wezen golfen en het gaat eigenlijk steeds beter. Dit keer waren er ook twee collega's van Ron bij. Het was leuk om met zijn vieren bezig te zijn. Zo leer je ook van de anderen. 1 collega van Ron golft al wat langer en heeft ook les gehad. Hij had zeker handige tips voor ons. En dit keer ook geen balletjes van mij in het water beland en ook geen mannetjes in karretjes geraakt. Dus zeg maar eens dat ik niet vooruit ga?
's Middags zijn we weer met de hondjes naar het hondenpark in Raleigh geweest. Ron vond het ook leuk. Het was wel een stuk drukker dan van de week, maar Connor had weer snel een vriendje gevonden. Dit keer een "grote, enorme brede, Amerikaanse, Bull Mastive weet ik veel wat voor merk grote hond" ;-) Zelf had ik zoiets van zoek even verder naar een Golden of zo, maar nee deze twee kwamen steeds naar elkaar toe. En gingen heel hard met elkaar rennen. Ze vonden elkaar echt leuk. OK. Het hoeft niet altijd een onvriendelijke hond te zijn, maar ik moet zeggen dat ik em een beetje kneep hoor. Zo'n enorm groot hoofd had deze hond. En Connor maar kwispelen en zijn bek likken. Maar goed ook denk ik, hi hi hi. In ieder geval ze hebben heerlijk gerend en hun eerste ritje in de nieuwe auto ging perfect !! Het is wel zo dat hij voor Connor te hoog is om in te springen, maar dat was de Lancia in Connor's optiek ook want daar sprong hij ook niet in. Een tikkie lui misschien ofzo? Stace vloog er met een enorme jump in en besnuffelde de hele achterbak. Toen we gingen rijden ploften ze beiden neer en nog geen 20 seconden later zag ik die neusjes in de lucht gaan en roken ze en voelde ze de airco. In een mum hadden ze zich optimaal gepositioneerd om vooral de airco tot zich te kunnen nemen. Dus die hadden ze heel snel ontdekt en het was zeker een succes. Wat goed zeg !

Image hosted by Photobucket.com

Na ons bezoekje aan het dogpark zijn we rond wezen rijden en huisjes aan het kijken geweest. Ook kwamen we weer op de auto boulevard terecht. Waar ik dit tafereeltje tegen kwam. Het was duidelijk koopzondag en daar komen vele ganzen op af!!! Maar welke "gans" koopt er nu een kever? Zo leuk. Ze liepen echt het hele terrein van de hele VW-dealer af. Rijtje voor rijtje. Net of ze aan het shoppen waren met zijn drieen.

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

Als een soort kwik, kwek en bug!!

Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

2 opmerkingen:

Petra zei

Ha, ha, ik lach me rot om jouw verhalen, Petra! We hebben hier van die bordjes staan "Warning: Goose crossing!". En dat terwijl die beesten eigenlijk naar Canada door moeten vliegen. Maar nee, Virginia is veel leuker natuurlijk :P.

Anoniem zei

jullie hebben weer aardig wat leuke dingen gedaan op de zondag:-))
Ben blij dat de boys de auto ook bevalt!!
En nu dan weer verder met de huizenjacht, ben echt benieuwd wat het gaat worden...
Groetjes Yvonne