zaterdag 30 april 2005

vervolg zwembad

Even een kort berichtje vandaag. We hebben een druk schema vandaag. Wilde jullie even vertellen dat vandaag het zwembad weer leeg was. Dus er is echt iets aan de hand denk ik. Dusse.... ik spring er maar even nog niet in ;-)
Van de week waren we nog bij een huis wezen kijken die we steeds nog heel mooi vonden. Eindelijk waren we klaar om een bod uit te brengen, want ik moet eerlijk zeggen dat vindt ik toch wel een beetje eng. Maar we waren er klaar voor. Afijn we komen in de nieuwbouw wijk, is het huis al verkocht. Helaas. Dus we zoeken gewoon weer even verder.
Verder wens ik jullie allemaal een leuke koniginnedag!!!
Groetjes Petra

1 opmerking:

Anoniem zei

Was dat HET huis Peet???

:-((((((((((((((((((((((

Jullie ook Happy Queensday with a lot of bitterballs;-))

Oranjegroetjes van Yvonne