maandag 4 april 2005

Maandagmorgen....

Wasochtend..... Vandaag heb ik al de was gedaan met mijn super grote was machine!!
Wat een feest. Er kan echt onwijs veel in, en er staat een splinternieuw exemplaar in het appartement en die werkt super. Ook de droger is Mega. Onze was verdwijnt gewoon in deze twee witte reuzen. Ook heb ik met de stofzuiger vrede gesloten. Hij heeft belooft te blijven stofzuigen en ik heb beloofd om niet meer te zeuren over zijn gewicht..... En het werkte.
Toch leek het me een goed idee om aan jullie te laten zien hoe deze stofzuiger eruit ziet.
Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
Hij is eigenlijk heel modern, want je hebt er geen zak meer voor nodig, je kan gewoon de opvangbak legen. En bovendien is hij supersonisch door zijn koplamp die je aardig bij kan lichten. Zo hoef je geeneens het licht aan te doen als je in de nacht ineens zin krijgt om te gaan stofzuigen. Ja dit apparaat is op alles voorbereid. Aan de achterkant zit de slang. Deze slang zat er dus niet goed op de vorige keer, waar door alle stof omhoog werd geblazen..... Ook zitten alle hulpstukken in dit stuk vernuftige elektronisch werkje opgeborgen. Dus echt alles zit aan de steel, waardoor het ideaal is om hiermee te stofzuigen, omdat je hem "maar" tig keer heen en weer hoeft te halen. Maar ik geloof dat ik nu weer aan het zeuren ben, en had beloofd dat niet meer te doen :-) Tjsa we willen niet dat hij er weer mee stopt natuurlijk........
Na de huishoudelijke werkzaam heden kwamen Mariet en Maurice langs. Gewoon even aanwaaien. Toen ze weggingen ben ik nog even met ze mee gelopen naar de auto. Mariet heeft namelijk net een Kever cabriolet. En hij was echt heel gaaf. Donkergrijs met een bordeaux rood kapje. Heel mooi!! We hebben afgesproken om donderdag wat wijken hier in de buurt te gaan bekijken voor leuke huizen. En dat alles in deze auto!! Wat een feestje!
Oja voor ik het vergeet te vertellen. Overmorgen komt Stacey op de TV bij K3.
Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

De opnames waren ergens in oktober en a.s. woensdag wordt het uitgezonden op NL3 bij het programma de Wereld is Mooi. Het begint om 14.55 uur. Helaas kunnen we het zelf niet zien, of ik moet voor die tijd nog een mogelijkheid hebben om via internet Nederland 3 te kunnen ontvangen, maar tot nu toe heb ik nog geen internet adres kunnen vinden hiervoor. Gelukkig zijn er mensen in NL die het voor ons opnemen!


Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

7 opmerkingen:

Anoniem zei

We gaan er voor zitten hoor, Beau, Max en ik!

Groetjes Mariet

Anoniem zei

Het is een echte "Queen-clip-stofzuiger" hoor :-))
Ben benieuwd wat je allemaal tegen gaat komen tijdens je huizenjacht in de Kever-cabrio.
Woensdag wordt nu weer "Oma-Lies-dag" en die gaat K3 opnemen. Gaan we woensdag-avond gezellie naar kijken, ben benieuwd of Ayla d'r prinsenbroertje herkent op TV ;-)
Groetjes van Yvonne en een dikke lebber van Laatje

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Gaat niet helemaal goed met het "comment". Volgens mij stotter ik een beetje.:-))

Anoniem zei

Petra kijk even op uitzendinggemist.nl misschien is K3 daarop te zien.

Oooooh lekker toeren in een kever cabrio is ook niet te versmaden. Veel plezier en een fototje willen we natuurlijk ook van dat blitse ding.

Erna

Anoniem zei

Je stofzuiger ziet er zeker aerodynamisch uit, je zou haast voor je plezier gaan stofzuigen (grapje). Huishoudelijk werk is niet onze favoriete bezigheid. Voor woensdagmiddag is alles gereed, zoals je weet moet ik zelf werken en kan ik bij thuiskomst de DVD bekijken. Dylan zal zeker genieten. Veel plezier een donderdag met huisjes kijken.
Karin
PS: volgens mij heb je je nog geen minuut verveeld sinds je gearriveerd bent in de USA.

Anoniem zei

Hoi Peet
Geweldig he zo'n stofzuiger.
Ik heb er namelijk ook een, komt ook uit Amerika. Heet ie van jou niet KIRBY ?
Groetjes Angelique queen,eros en calvin